ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

واکنش به تزریق هوا در پمپ‌های بنزین

رئیس انجمن جایگاه داران سوخت از وجود سه هزار و ۵۰۰ جایگاه سوخت در کشور خبرداد و گفت: از این تعداد ۲۵۰ جایگاه سوخت در تهران استقرار دارد.

 باز خبر, بپژن حاج محمدرضا با بیان اینکه تمامی جایگاه های عرضه سوخت در کشور اختصاصی است، افزود: شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران افزون بر ۱۰۰ جایگاه عرضه سوخت در اختیار داشت که تمامی این جایگاه ها را به صورت مزایده به بخش غیردولتی واگذار و در حال حاضر جایگاه عرضه سوخت دولتی در کشور وجود ندارد.

وی که با رادیواقتصاد مصاحبه می‌کرد، افزود: فرآورده های نفتی از قبیل بنزین و گازوئیل در جایگاه های عرضه سوخت همواره از سوی سازمان استاندارد، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران و… نمونه گیری و از حیث کمی و کیفی مورد آزمایش قرار می گیرند.

رئیس انجمن جایگاه داران سوخت گفت: تلمبه های تمامی جایگاه های عرضه سوخت در کشور به سیستم شناور مجهز است که در پایین ترین سطح مخزن قرار گرفته و از سطح تا ذیل آن پلمپ بوده و در صورت هرگونه اشکال عملیات متوقف می شود و امکان هیچ گونه دخل و تصرف در این تلمبه ها وجود ندارد مضاف براینکه تمامی جایگاه های سوخت بطور مرتب توسط بازرسین شرکت ملی پخش، اداره استاندارد و سازمان تعزیرات مورد بازرسی قرار گرفته و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بالای یک میلیون تومان جریمه می شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه امکان تزریق هوا در پمپ یا مخزن جایگاه های عرضه سوخت کشور وجود ندارد، افزود: تمام این جایگاه ها با هدف جلوگیری از بروز هرگونه تخلف به دوربین مجهز و تمامی مراحل عملیات سوخت گیری به صورت دقیق ثبت و ضبط می‌شود.

حاج‌محمدرضا تاکید کرد: بسیاری از عوامل فنی خودرو در مصرف بالای سوخت دخیل هستند و رانندگان می بایست برای رفع اشکالات و جلوگیری از هدر رفتن سوخت اقدام کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *