آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

افتتاح دو ایستگاه آتش نشانی در روستاهای بخش مرکزی بندرلنگه

بخشدار مرکزی بندرلنگه از افتتاح دو ایستگاه آتش‌نشانی همزمان با روز آتش‌نشان در روستاهای چاه مسلم و دیوان خبر داد.

 باز خبر,مهدی صابری شامگاه چهارشنبه در مراسم تجلیل از آتش‌نشانان بخش مرکزی در روستای چاه مسلم در گفت‌وگو با فارس در بندرلنگه اظهار داشت: آتش‌نشانان نمونه بارز یک انسان فداکار و شجاع می‌باشند که جان خودشان را برای نجات هموطنان و همنوعان خود به خطر می‌اندازند.

وی فزود:  شغل آتش‌نشانی یکی از سخت‌ترین مشاغل دنیا محسوب می‌شود، به همین دلیل و به بهانه  روز آتش‌نشانی برنامه‌های بسیار خوبی در پنج روستای گزیر ،بندر دیوان ، بندر حسینه، چاه مسلم و دژگان به همت دهیاران و با همکاری آموزش و پرورش و حمایت فرماندار شهرستان از قبیل آموزش اطفای حریق، مسابقات نقاشی و به صدا درآمدن زنگ ایمنی همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

بخشدار بخش مرکزی اضافه کرد: به مناسبت روز آتش‌نشانی دو جایگاه ایمنی و آتش‌نشانی در روستاهای چاه مسلم و دیوان افتتاح شد و در پایان نیز از دهیاران و پرسنل زحمتکش آتش‌نشانی دهیاری‌ها طی مراسمی که در محل دهیاری چاه مسلم با حضور فرماندار و مسوولین ادارات و شوراهای اسلامی برگزار شد، تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *