ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

از خیایان آتش نشان فداکار جوذری رونمایی شد

به مناسبت روز آتش‌نشانی خیابانی در بندرعباس به یاد شهید برکت جوذری نام‌گذاری شد.

 باز خبر,به گزارش تابناک هرمزگان، شهردار بندرعباس بابیان اینکه قدردانی از غیور مردانی که در بحران‌ها جان خود را فدا می‌کنند تا انسان‌های دیگر را نجات دهند، هدف از این اقدام بوده است، تصریح کرد: شهید برکت جوذری فردی است که برای نجات انسان‌های هم نوع خود حاضر شد ایثار کند و جان خود را از دست دهد.

عباس امینی زاده قدردانی از زحمات انسان‌های شجاع و غیوری که صادقانه در جهت خدمت به مردم از جان و مال انسان‌ها تلاش می‌کنند یکی از مهم‌ترین وظایف آحاد جامعه دانست و عنوان کرد: آتش‌نشانی بندرعباس در طول سال‌های اخیر برای رسیدن به نقطه مطلوب و ارتقاء ایمنی، سرمایه‌گذاری زیادی را در تهیه و تأمین تجهیزات، ماشین‌آلات و ابزارهای موردنیاز و افزایش ایستگاه‌ها کرده است و همچنان به دنبال افزایش سرمایه‌گذاری در این بخش است.

شهردار بندرعباس بابیان اینکه یکی از مهم‌ترین عوامل توسعه و شهرها بالا بردن ضریب ایمنی آن است خاطرنشان کرد:  ایمنی موضوعی نسبی است که هرچه زیرساخت‌ها و تجهیزات موردنیاز قوی‌تر و در کنار آن نیروی انسانی کارآمدتر باشد ضریب ایمنی نیز افزایش می‌یابد.

وی یکی از سیاست‌های شهرداری، شورای شهر و استانداری هرمزگان را ارتقاء ساختار آتش‌نشانی در شهر بندرعباس دانست و تصریح کرد: تا پایان امسال بهره‌برداری از چندین طرح به‌منظور افزایش ضریب ایمنی در شهر بندرعباس در دستور کار آتش‌نشانی قرار دارد.

هم‌زمان با روز آتش‌نشانی در مراسمی از خدمات آتش‌نشان و دستگاه‌های همکار این بخش تقدیر شد. اهدا درجه به آتش‌نشانان، رژه خودروهای ایمنی و امدادی آتش‌نشانی و اهدا گل به قبور شهیدان آتش‌نشان برکت جوذری و اسحاق مراد زاده از دیگر برنامه این روز بود.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *