اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
یادداشت / هومن رفیعی بندری

آتش نشانان از خودگذشتگان عرصه مدیریت شهری

گرامیداشت هفتم مهرماه ، روز ملی آتش نشانی و خدمات ایمنی از آتش نشانان به عنوان از خودگذشتان عرصه مدیریت شهری که جان خود را در طبق اخلاص برای حفظ جان شهروندان وامنیت زندگی آنان قرار می دهند .

 باز خبر,گرامیداشت هفتم مهرماه ، روز ملی آتش نشانی و خدمات ایمنی از آتش نشانان به عنوان از خودگذشتان عرصه مدیریت شهری که جان خود را در طبق اخلاص برای حفظ جان شهروندان وامنیت زندگی آنان قرار می دهند .

روند رو به جلو افزایش جمعیت ، انبوه سازی و بلند مرتبه سازی و توسعه خدمات شهری و همچنین کوچه های غیر استاندارد در بافتهای فرسوده شهری ، باعث شده حوادث و سوانح به یکی از رویداد های ثابت شهری تبدیل گردد. بنابراین تداوم برنامه های هشدار دهنده در آموزش های مستمرایمنی همراه با توسعه شهر و همچنین ارایه خدمات مستمر آموزش و تقویت زیرساختهای ایمنی و امداد رسانی امری ضروری است .
امکانات سنتی و تجهیزات قدیمی به هیچ عنوان پاسخگوی زمینه های خطر نیست و باید زیر ساخت های حوزه ایمنی و آتش نشانی ، همگام با سایر زیرساختهای مدیریت شهری ،توسعه و تجهیز گردد .

به همین دلیل شورای اسلامی شهر بندرعباس در دوره چهارم و شهرداری بندرعباس در این مدت سه سال بخش مهمی از اقدام خود را چه در بخش بودجه و چه در اجرای برنامه های تدوین شده ، معطوف نوسازی و افزایش تجهیزات آتش نشانی و ارتقای توانمندی های آتش نشانی کرده است .

ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدای آتش نشان از خدمات موثر و بی شائبه آتش نشان قهرمان چون جوذری و … در اتفاقات تلخ شهری همواره بارز بوده و در تاریخ شجاعت و مردانگی شهر بندرعباس ثبت کرده است .

هومن رفیعی بندری

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس

۷مهرماه۹۵

fireman

پسندیدم(3)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *