اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان خبر داد

جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی در فرودگاه‌های هرمزگان

مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان از جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی در فرودگاه‌های استان خبر داد.

بازخبر از بندرعباس، محمود امانی‌بنی ظهر امروز در نشستی با نماینده شرکت Aer Riant که در خصوص سرمایه‌گذاری شرکت فوق در ترمینال‌های داخلی و خارجی در سطح فرودگاه‌های هرمزگان انجام شد، اظهار داشت: بندرعباس به‌عنوان قطب اقتصادی ایران اسلامی دروازه‌ای مطمئن برای بازرگانان جهان است.

وی با اشاره به رویکرد شرکت فرودگاه‌ها در فعالیت‌های اقتصادی حوزه فرودگاهی کشور افزود: با توجه به پتانسیل بالای فرودگاه‌های استان هرمزگان زمینه سرمایه‌گذاری برای همه سرمایه‌گذاران و شرکت‌ها در حوزه‌های مختلف اقتصادی فراهم بوده و حضور شرکت Aer Riant رویکرد جدیدی در خدمت‌رسانی به مسافران و جذب سرمایه‌گذار در برخواهد داشت.

مدیرکل فرودگاه‌های استان هرمزگان گفت: با توجه به شرایط خاص کشور جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی برای گسترش فعالیت‌های اقتصادی فرودگاهی یکی از اولویت‌های مهم خواهد بود.

به گزارش فارس، در این دیدار که حدود ۲ ساعت به‌طول انجامید راهکارهای سرمایه‌گذاری در فرودگاه‌های استان بررسی و پیشنهادهایی از سوی طرفین ارائه شد.

Aer Riant یک شرکت ایرلندی است که در زمینه فروشگاه‌های فرودگاهی فعالیت می‌کند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *