ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

گلایه یک بازیگر زن از شایعه‌سازان/ نمی‌دانم مردم این حرف‌ها را چطور می‌سازند

مریم امیرجلالی، بازیگر تلویزیون و سینما که دیشب مهمان برنامه «خندوانه» بود، از رواج شایعه‌سازی در جامعه به‌شدت انتقاد کرد.

 باز خبر,به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شامگاه دوشنبه پنجم مهر، رامبد جوان در برنامه «خندوانه» به گفت‌و‌گو با مریم امیرجلالی نشست.

بخش عمده‌ای از این گفت‌و‌گو، به اصلاح و تصحیح اطلاعات غلطی گذشت که از زندگی خصوصی این بازیگر در فضای مجازی وجود دارد. در همین ارتباط، امیرجلالی، ابتدا در خصوص اصالتش اظهار داشت: «من بارها گفتم که ملایری و اراکی و … نیستم و تنها مادر من متولد اراک بوده است. او هم پس از ازدواج به تهران آمد و من نیز متولد همین جا هستم.»

بازیگر سریال «متهم گریخت» در بخش دیگری از صحبت‌هایش در پاسخ به سوال رامبد جوان درباره دامادش، گفت: «اینجا باز هم باید بگویم که مجید یاسر داماد من نیست؛ نمی‌دانم مردم این حرف‌ها را چطور می‌سازند.»

او ادامه داد: «ما باید اصلاح و تغییرات را از خودمان شروع کنیم و با وجود برخی از این رفتارها درست نیست که همه چیز را از مسئولین بخواهیم و تمام اتفاقات را به گردن آن‌ها بیندازیم.»

چگونگی بازیگر شدن امیرجلالی، دیگر موضوع بخش گفت‌و‎گوی برنامه «خندوانه» بود. او در این باره گفت: «خیلی اتفاقی بازیگر شدم. اوایل دهه ۷۰ در طبقه پایین خانه ما فیلمبرداری می‌کردند که همان عاملی شد وارد دنیای تصویر شوم.»

این بازیگر در ادامه یادی از سریال «خودرو تهران ۱۱» کار مرضیه برومند کرد و این کارگردان را نه تنها یک دوست، بلکه یک استاد و انسان واقعی خواند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *