ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

پرواز نمایشی هواپیمای ATR در آسمان ایران

تسنیم نوشت: با ورود هواپیمای ATR به ناوگان هواپیمایی ایران، شهرهای کوچک در شبکه پروازی قرار می گیرند.

 باز خبر,هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از پرواز نمایشی هواپیمای ATR در آسمان ایران خبر داد و اعلام کرد: یک فروند هواپیمای ATR از نمونه مدل‌ سفارش داده شده امروز و فردا پرواز نمایشی خود را در چند فرودگاه کشور انجام می‌دهد.

 پس از اجرای برجام و امکان امضا تفاهم نامه بین هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران “هما” و کمپانی هواپیماسازی ATR ،یک فروند هواپیما از نمونه مدل‌ سفارش داده شده امروز (۴ مهرماه) و فردا (۵ مهرماه) پرواز نمایشی خود را در چند فرودگاه ایران با شرایط متفاوت عملیاتی و به منظور ارزیابی توانمندی وقابلیت های فنی وعملیاتی این هواپیما توسط تیم متخصصان “هما” انجام خواهد داد.

 ATR-72،جدیدترین نسل هواپیماهای شرکت ATR است که وارد ایران می شود و خرید این هواپیما در راستای پاسخگویی بیشتر به تقاضای مردم در شهر ها و فرودگاه های کوچکتر و در پی درخواست های استانداران محترم و نمایندگان محترم مردم این مناطق در مجلس شورای اسلامی صورت گرفته است.پیش بینی  می‌شود با ورود این هواپیما به ناوگان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران “هما”  علاوه بر گسترش پروازهای استانی ،سایر  شهرهای کوچک در شبکه پروازی “هما” قرار گیرد. ظرفیت این نوع هواپیما ۷۰ نفر است که برای مسیرهای کوتاه بُرد استفاده می شود.

مصرف سوخت پایین، شرایط عملیاتی سهل و عدم نیاز به سرمایه گذاری زیاد برای تجهیزات فرودگاهی از جمله مزیت های هواپیمایATR-72 اعلام شده است.

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *