آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

سهمیه‌بندی ملی‌پوشان قایقرانی برای لیگ

فدراسیون قایقرانی برای چهارمین فصل از لیگ آب‌های آرام ملی‌پوشانش را سهمیه‌بندی کرده‌است؛ تصمیمی که می‌تواند کیفیت لیگ را بالا و رقابت‌ها را نزدیک‌تر کند.

 باز خبر,به گزارش ایسنا،‌ چهارمین دوره لیگ آبهای آرام در دو بخش بانوان و آقایان از نیمه دوم آبان آغاز می‌شود که با اعلام مقررات مسابقات و اسامی ملی پوشان، باشگاه‌های حاضر در لیگ تا ۱۵ مهرماه مهلت دارند تا آمادگی خود را جهت حضور در مسابقات اعلام کنند.
رقابت‌های لیگ آبهای آرام به صورت رفت و برگشت در ۴ هفته برگزار خواهد شد و در بخش بانوان ۹ ماده در دور رفت و هفت ماده در دور برگشت برگزار می‌شود. در بخش آقایان نیز ۹ ماده در دور رفت و ۹ ماده در دور برگشت برگزار خواهد شد.
این مسابقات در رده سنی آزاد (بالای ۱۵ سال) برگزار می‌شود و باشگاه مجاز به استفاده از سه ملی‌پوش در بخش بانوان شامل دو ورزشکار کایاک و  یک ورزشکار کانو کانادایی و شش ملی‌پوش در بخش آقایان شامل چهار ورزشکار کایاک و ۲ ورزشکار کانو کانادایی است.

بر این اساس لیست ملی‌پوشان از سوی کمیته آب‌های آرام فدراسیون اعلام شده است.

در بخش بانوان هدیه کاظمی، آرزو حکیمی، نگار علی‌محمدی، مونا ابراهیمی، کیانا کمال‌زاده، مائده طهماسبی، سما یاسمی و الناز شفیعیان در کایاک و آتنا رئوفی، پریسا محمدزاده، زیبا سماک حرفه و معصومه داناپور در کانو به عنوان ملی‌پوش معرفی شدند.

در بخش آقایان نیز علی آقامیرزایی، فرزین اسدی، احمدرضا طالبیان، بابک دربان، صادق زمانی، جواد مومنی، علیرضا علی‌محمدی، پیمان قویدل، امیرحسین غریب، محمدطاهر حسینی افشار، هادی جعفری و مجید جواهری در کایاک و عادل مجللی، کیا اسکندانی، علی اجاقی، شاهو ناصری، سهیل نوروزنژاد و محمدنبی رضایی در بخش کانو ملی‌پوش هستند.

باشگاه‌های حاضر در لیگ می‌توانند از ۱۰ قایقران در بخش بانوان شامل ۶ ورزشکار کایاک و چهار  ورزشکار کانو و از ۱۲ قایقران در بخش آقایان شامل هشت ورزشکار کایاک و چهار ورزشکار کانو استفاده کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *