آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

تنها حمایت تلویزیون از تیم ملی

اگر عادل فردوسی‌پور حس و حال داشته باشد و درگیر مراسم تقدیر و … نباشد و اگر همت کند و کرکره برنامه‌اش را بالا بکشد،

بازخبر،فرداشب نظرسنجی برنامه‌اش درباره بازی پنج‌شنبه ایران – قطر خواهد بود و این تنها حرکت تلویزیون برای یک بازی حساس ملی است!

بله، عادلی که ۳ ماه به مناسبت تعطیلی لیگ برنامه‌اش را تعطیل می‌کند، (برنامه‌ای که مثلاً بهترین و پربیننده‌ترین هم هست!) ناگهان فرداشب دوباره بعد از یک تعطیلی یک هفته‌ای دیگر هوس می‌کند روی آنتن برود و از تیم ملی حمایت کند! ‌البته باز صد رحمت به او که با همین نظرسنجی یادی از تیم ملی می‌کند بقیه که…

فدراسیونی‌ها که دیدند در بازی پر سر و صدای تیم ستارگان تنها هزار تماشاگر به ورزشگاه رفتند، خطر را حس کرده و دیروز صبح اعلام کردند که تماشای بازی ایران و قطر رایگان است! با این ترفند شاید مردم اکثر صندلی‌های ورزشگاه آزادی را پر کنند چون تجربه ثابت کرده فوتبال و فیلم مجانی به ما ایرانی‌ها خیلی می‌چسبد.

با این حال انتظار می‌رفت صداوسیما و رسانه‌های ورزشی بیشتر به این بازی بپردازند به خصوص در روزهایی که لیگ تعطیل است و استقلال و پرسپولیس هم پشت درهای بسته! در واقع این روزها هیچ سوژه‌ای به جز تیم ملی وجود ندارد اما باز هم حمایت چندانی دیده نمی‌شود و سر رسانه‌ها به مسائل دیگری گرم است. حمایت از تیم ملی با حرف و شعار ممکن نمی‌شود و به هر حال باید در عمل یک کاری کرد اما به نظر می‌رسد تیم ملی حداقل این روزها برای هیچ‌کس مهم نیست و تازه دقیقه ۹۰ همه یادشان می‌افتد که باید مثل آب خوردن (!) به جام جهانی برویم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *