آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

قطع بودن برق ورزشگاه خلیج فارس به‌دلیل بدهی ما را شوک‌زده کرد

سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس گفت: وقتی وارد ورزشگاه و رختکن شدیم برق ورزشگاه به‌دلیل بدهی قطع شده بود که ما را وارد شوک کرد زیرا در این آب و هوای شرجی و گرم اگر رختکن‌ها برق نداشته باشند بسیار وحشتناک است.

 باز خبر,محمد ربیعی پس از پایان بازی تیمش مقابل استقلال آبی«ب» تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس در بندرعباس اظهار کرد: وقتی تیمی سه بازی پشت سر هم پیروز شود تیم‌های روبروی آن انگیزه پیدا خواهند کرد تا حریف خود راشکست دهند و تیم تهرانی هم دنبال شکست دادن ما بود.

وی افزود: به شاگردانم گفته بودم به جایگاه تیم حریف در جدول رده‌بندی نباید توجه کرد اما بازیکنانم دچار یک غرور کاذب شده بودند که این موضوع کار دستمان داد و دو امتیاز شیرین را از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس گفت: بعد از این که گل خوردیم تلاش زیادی کردیم تا گل خورده را جبران کنیم اما بی‌فایده بود و بازنده به رختکن رفتیم.

ربیعی ادامه داد: اصلا به‌دنبال توجیح کردن مساوی خانگی نیستم اما دو موضوع باعث شد که نتوانیم خوب بازی کنیم، اول این که وقتی وارد ورزشگاه و رختکن شدیم برق ورزشگاه به‌دلیل بدهی قطع شده بود که ما را وارد شوک کرد زیرا در این آب و هوای شرجی و گرم اگر رختکن‌ها برق نداشته باشند بسیار وحشتناک است.

وی اضافه کرد: مساله دوم هم اینکه چمن بازی بسیار بلند بود و روی کیفیت بازی دو تیم تاثیر گذاشته بود و این بلندی چمن باعث شد بازیکنی که حدود یک فصل آن را در اختیار نداشتم و با سختی آن را به این فصل رسانده بودم، دوباره مصدوم شد و احتمالا آن را در اختیار نخواهیم داشت.

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *