اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

شهرداری بندرعباس و استقلال«ب» تهران مساوی شدند/ آلومینیوم المهدی هرمزگان باز هم باخت

نمایندگان هرمزگان در هفته چهارم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان خود رفتند که در نهایت شهرداری مساوی کرد و آلومینیوم باخت.

 باز خبر,به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، نمایندگان هرمزگان در هفته چهارم  لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور شامگاه شنبه به مصاف حریفان خود رفتند.

در گروه دوم این رقابت‌ها تیم ۹ امتیازی و صدر جدولی شهرداری بندرعباس در ورزشگاه خلیج فارس میزبان تیم استقلال«ب» تهران بود.

محمد ربیعی سرمربی نارنجی‌پوشان شهرداری برای رویارویی با آبی‌پوشان تهرانی ترکیب مهدی خسروی، رضا مردانی، مهدی شکوهی، محسن فتحی، (۶۵ فخرالدین شهرویی) (۷۱ رضا قیالی) روح‌الله نعمتی، رسول ناصربخت، امیرمحمد عبادزاده، ابوطالب قنبری، (۷۵ حسین حبیبی) کمیل حیدری، مهدی ترکمان و فرهاد خیرخواه را به بازی فرستاد.

رضا فروزانی سرمربی تیم استقلال«ب» تهران هم در این بازی از وجود محمدرضا کرمی، میلاد کرمانی مقام، (۹۰ وحید جعفری) رامین عباسی، مهدی ایوبی، حسین حمیدی، حسام مبینی، جواد زینعلی، (۶۳ پوریا رضایی) رامین آقالو، مهدی پیکانی، تقی نایبی و مصطفی کریمی (۸۵ داوود عظیمی) بهره برد.

با شروع بازی، شهرداری بندرعباس مثل چند بازی گذشته نبود. هنوز بیست دقیقه از بازی نگذشته بود که روی ارسال خوب مصطفی کریمی که از جناح چپ روی دروازه شهرداری انجام داد، توپ به جواد زینعلی و این بازیکن به راحتی دروازه نارنجی‌پوشان را باز کرد.

شهرداری پس از پذیرفتن گل در سه موقعیت می‌توانست به گل برسد اما با بی‌دقتی بازیکنانش از دست داد تا نیمه نخست را بازنده به رختکن بروند.

با شروع نیمه دوم شهرداری بندرعباس بازی را بهتر شروع کرد، تیم تهرانی که به‌دنبال حفظ نتیجه بود از همان شروع نیمه دوم بازی را تدافعی شروع کرد و تنها دلخوش ضد حملات بود.

فشار شاگردان ربیعی در نیمه دوم بسیار زیاد بود اما موقعیت‌ها از دست می‌رفت تا این که در دقیقه ۸۳ حسین حبیبی که در دقیقه ۷۵ به‌جای ابوطالب قنبری به زمین رفته بود موفق شد گل تساوی را برای نماینده بندرعباس به ثمر برساند.

شهرداری بندرعباس در هفت دقیقه پایانی هم می‌توانست به گل دو هم برسد اما بی‌دقتی مهاجمان این تیم باعث شد تا تیم استقلال«ب» تهران با خوش‌شانسی یک امتیاز از این دیدار بگیرد و بازی در نهایت یک بر یک مساوی به پایان رسید.

شهرداری با این تساوی هم با ۱۰ امتیاز همچنان صدرنشین گروه دوم است. اما دیگر نماینده استان تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان در گروه سوم رو در روی میزبان خود شهرداری همدان قرار گرفت.

شاگردان عباس سرخاب که تنها یک امتیاز دارند در این بازی به‌دنبال نخستین پیروزی خودشان بودند اما در پایان نود دقیقه، شکست دیگری در کارنامه آنها ثبت شد و بازی را دو بر صفر واگذار کردند. برای شهرداری همدان در این بازی میثم زمانی و مهدی عسگری گلزنی کردند.

مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور در سه گروه دوازده تیمی برگزار می‌شود که بعد از پایان بازی‌های این مرحله از هر گروه چهار تیم راهی مرحله دوم می‌شوند.

دوازده تیم راه‌یافته به مرحله دوم نیز در دو گروه شش تیمی با یکدیگر رقابت می‌کنند که در پایان تیم‌های نخست هر گروه به‌طور مستقیم به لیگ دسته اول صعود خواهند کرد.

تیم‌های دوم گروه نیز در مسابقه پلی‌آف به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف تیم سوم صعودکننده به لیگ دسته اول مشخص شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *