آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
یاندکس به ایران می آید

دلایل حضور «قاتل گوگل» در ایران چیست؟

ماجرای حضور موتور جستجوی یاندکس که یک موتور جستجوی اینترنتی روسی است، از مدتها قبل وارد فازهای جالب توجهی شد و به تازگی اعلام شده که قرار است، به زودی این موتور جستجو فعالیت خود در ایران را از سر بگیرد. از این موتور جستجو به عنوان «قاتل گوگل» یاد می شود و پرسش اساسی […]

ماجرای حضور موتور جستجوی یاندکس که یک موتور جستجوی اینترنتی روسی است، از مدتها قبل وارد فازهای جالب توجهی شد و به تازگی اعلام شده که قرار است، به زودی این موتور جستجو فعالیت خود در ایران را از سر بگیرد.

از این موتور جستجو به عنوان «قاتل گوگل» یاد می شود و پرسش اساسی این است که مسئولان وزارت ارتباطات به چه دلیل به دنبال باز کردن جای پای این سرویس روسی در کشور هستند؟

به گزارش «تابناک»، حدود بیش از یک سال پیش بود که ماجرای فعالیت سرویس روسی یاندکس در ایران برای اولین بار در سطح افکار عمومی مطرح شد. فیلتر شدن وب سایت بین المللی یاندکس در ایران بنا به دلایلی که تخطی از ارزش های اخلاقی گفته می شد، منجر به آن شد که نام یاندکس به عنوان یک موتور جستجوی روسی با ایران پیوند بخورد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:
ارسال شده توسط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *