ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

پارالمپیک ریو، گردشگران را با برزیل آشتی داد ریو ۲۰۱۶

وزارت گردشگری برزیل جدیدترین آمار و ارقام مربوط به گردشگری را پس از پایان رقابت‌های پارالمپیک منتشر کرد.

 باز خبر,به گزارش ایسنا، رقابت‌های پارالمپیک ریو نه تنها از حیث برگزاری و جذب تماشاچی در استادیوم‌های ورزشی عملکرد موفقی را ثبت کرد، بلکه هزاران گردشگر بین‌المللی را بار دیگر به پایتخت برزیل کشاند.

وزارت گردشگری برزیل که از تاریخ ۸ تا ۱۳ سپتامبر و در جریان برگزاری رقابت‌های پارالمپیک اقدام به نظرسنجی از گردشگران داخلی و خارجی کرده است، اعلام کرد ۹۰.۵ درصد از گردشگران بین‌المللی از تصمیم خود مبنی بر بازگشت به ریو خبر دادند و ۸۷.۸ درصد از گردشگران نیز اعلام کردند که این سفر براساس انتظارات و حتی فراتر از انتظارات آن‌ها بوده است.

تقریبا ۶۰ درصد از گردشگران مورد بررسی قرار گرفته اولین سفر خود را به شهر ریودوژانیرو تجربه می‌کردند و ۵۴ درصد از آن‌ها نیز هدف خود از سفر به پایتخت برزیل را تماشای رقابت‌های پارالمپیک اعلام کردند.

«آلبرتو آلوز»، وزیر گردشگری برزیل گفت: آمار و ارقام گردشگری حاکی از برگزاری موفق رقابت‌های پارالمپیک است. اگر پیش از آغاز این رقابت‌ها معتقد بودیم گردشگری؛ میراث بزرگ کشور خواهد بود اکنون متقاعد شده‌ایم که حصول نتایج خوب در این دوره زیبایی طبیعی و غنای فرهنگی باورنکردنی برزیل را به همه جهان نشان داد.

گردشگران آمریکایی همچون رقابت‌های المپیک در پارالمپیک نیز ۱۸.۲ درصد منبع اصلی جذب گردشگر در ریو بودند و پس از گردشگران اسپانیایی (۱۵.۵ درصد)، آرژانتینی (۶.۱ درصد)، فرانسوی (۶.۱ درصد) و آلمانی (۵.۴ درصد) قرار گرفتند.

همچنین گردشگران مصاحبه‌شونده در جریان رقابت‌های پارالمپیک بیشترین رضایت (۹۵.۵ درصد) را از رستوران‌های ریو داشتند و میزان رضایت از غذا (۹۷.۱ درصد)، اقامت (۹۶ درصد) و زندگی شبانه (۹۵.۷ درصد) اعلام شده است.

همچنین گردشگران بین‌المللی در جریان رقابت‌های پارالمپیک به طور متوسط ۱۰.۸ شب در ریو اقامت داشته‌اند و روزانه ۸۷.۸۶ دلار هزینه کرده‌اند.

در این میان ۴۳ درصد از گردشگران برزیلی نیز با هدف تماشای پارالمپیک به ریو سفر کردند و ۲۲.۶ درصد نیز اعلام کردند که هرگز پایتخت را بازدید نکرده‌ بودند.

براساس این آمار ارقام، برزیلی‌ها به طور متوسط ۶.۷ شب در طول رقابت‌های پارالمپیک در ریو اقامت کردند و روزانه ۸۵.۸۸ دلار هزینه کردند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *