ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

پرسپولیس بدون ملی‌پوشان در جام حذفی

با نظر برانکو ایوانکوویچ ، پرسپولیس بازی اول حذفی خود مقابل قشقایی را بدون حضور ملی پوشان برگزار می کند.

 باز خبر,به گزارش “ورزش سه”، پندار خمارلو در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به حضور تعداد بالای بازیکنان پرسپولیس در تیم ملی، این حق برای باشگاه وجود داشت که بازی خود در این مرحله از رقابت‌‎های جام حذفی را در زمان دیگری برگزار کند ولی در همکاری با سازمان لیگ و همچنین با توجه به اینکه با شروع بازی‌هایمان در جام قهرمانان آسیا و تعطیلات رقابت‌های باشگاهی به خاطر بازی‌های تیم ملی با پدیده فشردگی و نزدیکی بازیها روبرو می‌شویم، با نظر مثبت سرمربی تیم، پرسپولیس طبق برنامه مقرر و در غیاب ملی‌پوشان خود در این مرحله از رقابت‌های جام حذفی مقابل تیم قشقایی شیراز به میدان خواهد رفت.

وی ادامه داد: در این ارتباط با آقای ایوانکوویچ هم صحبت کردیم که ایشان اعلام کرد؛ طبق برنامه‌ای که سازمان لیگ اعلام خواهد کرد، در این مرحله از رقابت‌های جام حذفی با نفرات موجود به مصاف تیم قشقایی شیراز خواهیم رفت.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس خاطرنشان کرد: همچنین در گفتگویی که با سازمان لیگ داشتیم، عنوان شد، این بازی به احتمال فراوان روز جمعه، نهم مهر ماه برگزار خواهد شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *