ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
عوامل اجرایی پروژه جلسه هم‌فکری برگزار کرده

نماینده ای که خلاف میثاق نامه اش با مردم عمل کرد!

اگر پیشتر نماینده مردم کوهرنگ و فارسان در مجلس نهم با طرح انتقال آب بهشت‌آباد به ‌شدت مخالفت بود و آن را یک ظلم آشکار می‌دانست، هم اکنون نماینده جدید این حوزه انتخابیه در قبال عملیاتی شدن این طرح محتاطانه رفتار می‌کند. به گزارش «تابناک» در روزهای گذشته، «دکتر علی کاظمی» نماینده مردم شهرستان‌های کوهرنگ، […]

اگر پیشتر نماینده مردم کوهرنگ و فارسان در مجلس نهم با طرح انتقال آب بهشت‌آباد به ‌شدت مخالفت بود و آن را یک ظلم آشکار می‌دانست، هم اکنون نماینده جدید این حوزه انتخابیه در قبال عملیاتی شدن این طرح محتاطانه رفتار می‌کند.

به گزارش «تابناک» در روزهای گذشته، «دکتر علی کاظمی» نماینده مردم شهرستان‌های کوهرنگ، فارسان و اردل با عوامل اجرایی مگا پروژه انتقال آب بهشت‌آباد و مسئولین آب منطقه‌ای استان چهارمحال و بختیاری با محوریت پروژه‌های انتقال آب جلسه همفکری برگزار کرده است.

در پی برگزاری این جلسه ـ که گویا اولین آن‌ها هم نبوده است ـ مردم منطقه نگران آن هستند که شاید این جلسات، نشانگر حمایت نماینده مردم و همراهی او با مسئولین اجرایی در نهایی کردن پروژه انتقال آب بهشت‌آباد باشد.

مردمی که غالباً و بنا به دلایل مختلف با عملیاتی شدن پروژه انتقال آب بهشت‌آباد مخالف هستند و نماینده پیشین آن‌ها نیز صریحاً با گرفتن مواضع اعتراضی مخالفت خود را با اجرای این پروژه نشان می‌داد، حالا نگران آن هستند که مبادا با همسویی نماینده جدیدشان با دولت، زمینه نهایی شدن این پروژه فراهم شود؛ پروژه‌ای که پیشتر «احمدعلی کیخا»، معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست نیز آن را مصداق یک طرح آبی بی‌برنامه دانسته است.

در همین رابطه «تابناک» تلاش کرد، با انجام یک گفت‌وگوی کوتاه با نماینده مردم کوهرنگ، فارسان و اردل در مجلس شورای اسلامی، ضمن پرسیدن نظر مشخص او در مورد پروژه عظیم انتقال آب بهشت‌آباد، همچنین از وی در مورد ماهیت جلسه مذکور سؤال کند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(1)
ارسال شده توسط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *