آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
آماده مشارکت همه‌جانبه با خیرین ورزش‌یار هستیم

دانشور : دولت و مجلس امکان واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام را فراهم کرده‌اند

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: دولت و مجلس در زمینه ایجاد امکان واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی به بخش خصوصی و یا خیرین گام خوبی برداشته‌اند.

بازخبر،غلامعلی دانشور ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی ورزشی سطح شهرستان بندرعباس اظهار کرد: ایجاد مجمع خیرین ورزش‌یار در هر کدام از استان‌های کشور یک ظرفیت بسیار خوب برای رشد و پیشرفت عرصه ورزش و کمک به تکمیل بسیاری از پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در سطح استان است.

وی با بیان اینکه خیرین در استان هرمزگان در حوزه‌های مختلف جایگاه ارزنده‌ای دارند، عنوان کرد: بخش زیادی از مدارس و مساجد در شهرستان‌های مختلف به همت خیرین ساخته شده و خیرین استان هرمزگان در میان خیرین مطرح سه استان اول کشور در کنار مردم و دولت در حال تلاش برای تکمیل پروژه‌های مورد نیاز مردم هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان ادامه داد: همان‌طور که در بحث مسجد سازی، مدرسه‌سازی و درمانگاه و بیمارستان سازی شاهد حضور خیرین در مناطق مختلف استان هستیم، باید از این ظرفیت در زمینه توسعه فضاهای ورزشی و تأمین نیازهای ورزشی جوانان نیز استفاده کنیم.

دانشور با اشاره به همکاری بسیار نزدیک مجمع خیرین استان هرمزگان با اداره‌کل ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: این مجمع به لحاظ میزان جذب خیرین به سمت ساخت و تکمیل پروژه‌های ورزشی رتبه سوم را در کشور دارد که جایگاه بسیار خوبی است و هم‌اکنون ۱۶ پروژه در دست اجرا بوده و حدود ۶۰ پروژه نیز در حال بررسی و ارزیابی برای استفاده از ظرفیت خیرین است.

وی افزود: امکان پرداخت تسهیلات مناسب با شرایط ویژه به خیرین ورزشی نیز فراهم شده است به طوری که کارمزد و سود تسهیلات را وزارت ورزش و جوانان متقبل می‌شود و صرفاً خیرین اصل وام را به بانک عامل باز می‌گردانند که این روش نیز می‌تواند کمک خوبی به تکمیل و تسریع در اجرای پروژه‌های ورزشی باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: ورزشکاران علاقه‌مند بی‌شماری در بسیاری از مناطق روستایی استان هرمزگان وجود دارند که چشم انتظار ساخت یک فضای ورزشی مناسب و مطلوب برای پیگیری ورزش در سطح حرفه‌ای هستند و اگر بتوانیم با همت خیرین، زیرساخت‌های ورزشی این مناطق را تقویت کنیم، بدون شک آینده ورزش استان متحول خواهد شد.

وی تأکید کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان در قبال اماکن ورزشی خیرساز به طور کامل همکاری خود را اعلام داشته و مدیریت این اماکن را نیز در قالب هیأت امنایی با نظر خیر به خود آنها می‌سپارد.

دانشور همچنین از تلاش‌های رنجبر دبیر مجمع خیرین ورزش‌یار استان هرمزگان به طور ویژه قدردانی کرد و اظهار داشت: بدون همکاری و تلاش وی توفیقات امروز در این بخش حاصل نمی‌شد.

 

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *