ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

سازمان لیگ جواب علی کریمی را داد

مربی سابق تیم ملی در پیغامی به تعطیلی ها لیگ برتر به شدت اعتراض کرد.

 باز خبر,به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از اعتراض علی کریمی به تعطیلات لیگ برتر، سازمان لیگ ایران در بیانیه ای پاسخ او را داد. این بیانیه را در زیر می خوانید؛
کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران دو تقویم و برنامه پیشنهادی را برای فصل ۹۶-۹۵ که شامل مسابقات لیگ برتر، جام حذفی و برنامه های تیم ملی بود را بهمن ماه سال گذشته برای باشگاه ها ارسال کرد و از ۱۶ باشگاه لیگ برتری خواست که نظرات خود را در رابطه با این برنامه به طور کتبی به سازمان لیگ ارایه کنند.

تقویمی که در حال حاضر در مسابقات باشگاهی در حال اجراست همان تقویمی است که قبل از شروع فصل به تایید کلیه باشگاه های لیگ برتری رسیده است. اشاره به این نکته ضروری است که بعد از هفته هفتم لیگ برتر مرحله یک سی و دوم جام حذفی برگزار می شود و مسابقات لیگ برتر فقط ۹ روز به خاطر روزهای فیفا تعطیل است که در آن همه لیگ های باشگاهی در سراسر دنیا تعطیل هستند.همچنین بعد از هفته دهم نیز مرحله یک شانزدهم جام حذفی برگزار می شود و سپس لیگ برتر باز بخاطر روزهای فیفا ۹ روز تعطیل خواهد بود.

سازمان لیگ فوتبال ایران در این فصل با تعاملی که بین باشگاه ها و تیم ملی ایجاد کرده تلاش دارد نسبت به فصل گذشته لیگ برتر از تعطیلات کمتری برخوردار باشد و امیدواریم که با همکاری بیشتر باشگاه ها، مربیان، کارشناسان و پیشکسوتان با تیم ملی شاهد حضور دوباره تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه باشیم و تا نقطه عطف دیگری در تاریخ فوتبال این کشور رقم بخورد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *