چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب ثبت رکورد طولانی‌ترین مدت زندگی با قلب پیوندی در گینس
معاون استاندار هرمزگان خبرداد:

راه‌اندازی خط کشتیرانی مستقیم بندرعباس-خصب در آینده ای نزدیک

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان از راه‌اندازی خط کشتیرانی مستقیم بین بندرعباس و خصب در آینده نزدیک خبر داد.

بازخبر،معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان از راه‌اندازی خط کشتیرانی مستقیم بین بندرعباس و خصب در آینده نزدیک خبر داد.

علی رئوفی در نشست مشترک مدیران دو استان هرمزگان و مسندام عمان در خصوص تعاملات بین‌المللی ایران و عمان، اظهار کرد: کشور عمان همواره در معادلات بین‌المللی یکی از بهترین کشورهای دوست و همراه با ایران در منطقه بوده و باید سطح تعاملات دیپلماتیک و تجاری ایران و عمان بیش از این ارتقاء یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان تصریح کرد: استانداری هرمزگان آمادگی هرگونه همکاری برای ارتقاء شاخص‌های همکاری بین دو استان مسندام عمان و هرمزگان ایران را با توجه به تأکیدات ویژه استاندار هرمزگان دارد و با آغوشی باز از تجار و فعالان اقتصادی این کشور استقبال می‌کند.

رئوفی به اهمیت راه‌اندازی خط کشتیرانی مستقیم بندرعباس – خصب اشاره کرد و افزود: راه‌اندازی خط کشتیرانی مستقیم بندرعباس – خصب تأثیر بسزایی در افزایش تعاملات بین دو استان مسندام عمان و هرمزگان ایران درزمینهٔ صادرات ، واردات و مسافرت‌های دریایی بین دو کشور ایران و عمان دارد.

رئیس گروه همکاری‌های مشترک استان مسندام عمان و هرمزگان ایران خاطرنشان کرد: خط کشتیرانی بندرعباس – خصب در ۲۵ شهریورماه به‌صورت آزمایشی راه‌اندازی خواهد شد و پس از آماده شدن شرایط کامل راه‌اندازی این خط کشتیرانی به‌صورت رسمی با حضور مقامات ارشد دو کشور ایران و عمان و استان‌های مسندام و هرمزگان راه‌اندازی می‌شود.

رئوفی در پایان گفت: هیچ مانعی در مسیر راه‌اندازی خط کشتیرانی مستقیم بندرعباس – خصب وجود ندارد و استانداری هرمزگان با توجه به تأکیدات دکتر جادری استاندار هرمزگان از راه‌اندازی این خط کشتیرانی به‌صورت ویژه حمایت می‌کند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *