آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
مدیرعامل منطقه آزاد قشم:

۳ میلیون و ۳۰۰ هزار مترمربع مجوز فضای تجاری در قشم صادر شد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از صدور ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار متر مربع مجوز برای فضاهای کسب و کار و ساخت مجتمع‌های مختلف تجاری در کل جزیره قشم خبرداد.

بازخبر،حمیدرضا مومنی پس از بازدید از چند واحد صنعتی در شهرک صنعتی تولا در نشست با مدیرکل صنعت، معدن و تجارت و مدیران این مجموعه، اظهارداشت: تاکنون ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار متر مربع مجوز برای اصناف، تجار و بازاریان در نقاط مختلف جزیره صادر شده است.

وی خطاب به مدیران و مسئولان بخش‌های مختلف سازمان منطقه آزاد قشم بیان‌داشت: در صدور مجوزها به توسعه متوازن جزیره توجه ویژه ای داشته باشید و با دقت بالا تلاش کنید که فضاهای تجاری موجود نیز آسیب نبیند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: اعتقاد داریم شهرک‌های صنعتی زیر نظر اداره کل صنعت،  معدن و تجارت است و این مدیریت متولی صفرتا صد  تمام امور صنعتگران است.

مومنی با اشاره به اهمیت هر چه بیشتر جذب سرمایه‌گذار در این منطقه،  تاکیدکرد: تکلیف سرمایه‌گذار برای ورود به فعالیت‌های صنعتی و اقتصادی در این جزیره باید کاملا معلوم و مشخص باشد و از ابتدای امر بداند که دقیقا چه مسیری را برای سودآور بودن باید در این منطقه طی کند.

وی تصریح‌کرد: اقتصاد مقاومتی اعتقادی است که تمام کشورهای پیشرفته دنیا برمبنای آن به تعالی رسیده اند و با تدبیر رهبر معظم انقلاب یک طرح کلی برای تعالی کشور ارائه شده و همه ما باید با اعتقاد به این امر و با انگیزه خدمت بی منت به مردم کارکنیم تا در این مسیر سرنوشت ساز، موفق شویم.

 مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اعلام اینکه  امسال و درهفته دولت بیش از ۴ هزار و سیصد میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در قالب ۴۲ پروژه در جزیره قشم کلنگ زنی و افتتاح می‌شود، گفت: افق روشنی پیش روی فعالیت‌های مهم صنعتی و اقتصادی جزیره قشم است و سرمایه‌گذاری در این منطقه بسیار مهم و مقرون به صرفه است.

مومنی همچنین بر اهمیت پیوست فرهنگی، اجتماعی و محیط زیستی در همه طرح‌های صنعتی این جزیره تاکیدکرد و اجرای آن را از مهم‌ترین سیاست‌های این سازمان برشمرد.

وی در ادامه به راه‌اندازی خط تجاری قشم – خصب اشاره‌کرد و گفت: تا کنون بیش از ۴۰۰ مسافر از  طریق مسیر دریایی قشم و خصب عمان توسط شناورهای پیشرفته تردد کرده‌اند و از این فرصت باید به نحو شایسته تر استفاده کنیم.

جهانگیر مجیدی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سازمان منطقه آزاد قشم هم گزارش کاملی از عملکرد این اداره کل را به اطلاع مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم رساند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم روز روز گذشته همزمان با آغاز هفته دولت (دوم شهریور ماه) به اتفاق چند تن از مشاوران، معاونان و مدیران این سازمان از شش طرح بزرگ حوزه نفت و انرژی در قشم بازدید کرد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *