ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
‌باید از دولت حمایت کنیم چرا که این مهم امری واجب است

امام جمعه اهل سنت بندرعباس: در جامعه اسلامی شیعه و سنی با یکدیگر برادرند

امام جمعه اهل سنت بندرعباس گفت: در جامعه اسلامی شیعه و سنی با یکدیگر برادرند و احترام به مقدسات یکدیگر باعث تحکیم وحدت در جامعه و تعمیق برادری بین پیروان این دو مذهب شده است.

بازخبر،سیدعبدالباعث قتالی ظهر امروز در خطبه‌های اهل سنت شهرستان اظهارداشت: گاهی برخی مسائل مطرح شده در رسانه‌ها باعث ایجاد کدورت در بخش‌هایی از جامعه به ویژه اهل سنت می‌شود.

وی بیان‌داشت: خوشبختانه با هوشیاری مسئولان، به ویژه نمایندگان مجلس که مکاتباتی در این خصوص با صدا و سیما داشته اند موضوع حل شده و صدا و سیما نیز کتبا از نمایندگان مجلس خصوصا نمایندگان اهل سنت در مجلس عذرخواهی کرده است.

خطیب جمعه اهل سنت بندرعباس گفت: در استان هرمزگان نیز تعامل بین نمایندگان مجلس و اهل سنت  خوب و مطلوب بوده و جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

وی ابرازداشت: در جامعه اسلامی شیعه و سنی با یکدیگر برادرند و احترام به مقدسات یکدیگر باعث تحکیم وحدت در جامعه و تعمیق برادری بین پیروان این دو مذهب شده است.

شیخ عبدالباعث قتالی ادامه داد: حقوق اهل سنت در قانون اساسی مشخص بوده و این رسالت همه مسئولان است که به حقوق اهل سنت احترام بگذارند تا جامعه هرگز احساس تبعیض و دوگانگی نکند.

وی با اشاره به هفته دولت بیان‌کرد: به فرموده مقام معظم رهبری باید از دولت حمایت کنیم چرا که این مهم امری واجب است.

امام جمعه اهل سنت بندرعباس گفت: دولت تلاش‌های زیادی را در زمینه  مذاکرات هسته ای و حل مشکلات داخلی  برای کاهش و از بین رفتن دغدغه‌های مردم انجام داده است.

شیخ قتالی ضمن قدردانی از حضور استاندار در نماز جمعه اهل سنت گفت: این حضور نشانه نزدیکی مردم و مسئولان به یکدیگر بوده و ما نیز از تلاش مسئولان در جهت رفع مشکلات و دغدغه های مردم از جمله تامین امنیت تشکر می‌‌کنیم.

وی تامین امنیت در شرایط کنونی را امری ضروری تلقی کرد و ابراز داشت: اهل سنت و تشیع در یک جامعه و در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند بنابراین باید ‌احترام همدیگر را نگه دارند و قدردان وحدت، امنیت و آرامش حاکم بر جامعه باشند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *