اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

شبکه «شما» افتتاح شد

شبکه تلویزیونی «شما» با پخش سرود ملی کشورمان و آیاتی از قرآن کریم فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

 باز خبر,به گزارش فارس، شبکه تلویزیونی «شما» با شعار «شبکه شما، شبکه مردم ایران» با رویکرد اجتماعی و فرهنگی و توجه ویژه به موضوعاتی همچون گردشگری، اقوام، آداب و رسوم ایرانیان، موسیقی و توانمندی‌های استانی آغاز کرد.

استارت این شبکه تلویزیونی از استودیوی ۱۲ اسفند و با حضور علی عسکری رئیس سازمان صداوسیما، علی دارابی معاون امور استان‌ها و مهدی قاسمی مدیر شبکه زده شد.

شبکه «شما» برنامه‌های خود را با پخش سرود ملی کشورمان و آیاتی از قرآن کریم و همچنین ارتباط زنده با مشهد مقدس و حرم امام رضا(ع) آغاز کرد.

برنامه‌های مختلف ترکیبی ویژه روز عید غدیر خم، فیلم‌های سینمایی، برنامه‌های کودک و نوجوان و انیمیشن، پخش فوتبال‌های استانی لیگ برتر و ویژه برنامه ورزشی، از جمله تدارکات شبکه شما برای روز افتتاح خود خواهد بود.

مدیریت شبکه تلویزیونی«شما» بر عهده «مهدی قاسمی» است و این شبکه زیر مجموعه معاونت امور استان‌های سازمان صداوسیما فعالیت می‌کند.

در همین رابطه مهدی قاسمی گفت: برنامه‌های این شبکه سراسری است و به تمام استان‌های کشور می‌پردازد. در حقیقت این شبکه تلاش دارد از تهران خارج شود و از پتانسیل برنامه‌سازان مراکز استان‌ها بهره ببرد.

وی افزود: ما در طول روز چندین ارتباط زنده با مرکاز مختلف استانی خواهیم داشت و قطعا از تولیدات فاخر شبکه‌ها نیز بهره‌برداری خواهیم کرد. توجه به آئین و رسوم هر استان نیز از جمله برنامه‌های دیگر شبکه شما خواهد بود و همچنین پخش لیگ برتر مسابقات استانی نیز در دستور کار ما قرار دارد.

قاسمی همچنین از طراحی و پخش برنامه جدید با نام «رادیو شب» در شبکه شما خبر داد و گفت: سازندگان برنامه رادیو هفت این بار با برنامه‌ای جدید به شبکه شما می‌آیند و موضوع برنامه نیز پرداختن به موسیقی‌های محلی است. همچنین در این برنامه ما گفت‌وگو با چهره‌های سرشناس هر استان را هم در دستور کار داریم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

1 نظر برای “شبکه «شما» افتتاح شد”

  1. مهدی گفت:

    بابا مجموعه شب های برره تکرارشو بعد ۱۱ سال بزارید دیگه

    پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *