اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

برای نخستین بار رژه نیروهای مسلح در دو شهر کشور

علی علی‌نژاد عصر امروز در نشستی خبری در جمع اصحاب رسانه با اشاره به سخنان حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس یادآور حادثه عظیم و به بار نشستن نتایجی بزرگ در مسیر انقلاب ملت ایران است و هیچ‌گاه از ذهن ملت محو نخواهد شد.

 باز خبر علی علی‌نژاد عصر امروز در نشستی خبری در جمع اصحاب رسانه با اشاره به سخنان حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس یادآور حادثه عظیم و به بار نشستن نتایجی بزرگ در مسیر انقلاب ملت ایران است و هیچ‌گاه از ذهن ملت محو نخواهد شد.

وی افزود: درس ولایت‌پذیری نمونه بارزی است که رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس در تمامی عملیات‌ها با جان و دل دنبال کردند.

جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: افتتاح نمایشگاه فرهنگی و نظامی هفته دفاع مقدس در پارک غدیر، غبارروبی گلزار شهدا، برنامه افتخار محله با رویکرد دیدار با رزمندگان و خانواده شهدا و خاطره‌گویی مادران و پدران شهدا، احداث بیمارستان‌های صحرایی در سطح استان، نمایش فیلم‌های دفاع مقدس در سطح پارک‌ها و بوستان‌ها، نشست منتظران موعود، اردوهای جهادی، نمایشگاه‌های عفاف و حجاب به عنوان بخشی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان هرمزگان است.

علی‌نژاد از برگزاری بیش از ۴۰۰ برنامه در طول هفته دفاع مقدس خبر داد و عنوان کرد: در ۳۱ شهریورماه امسال که آغاز هفته دفاع مقدس است میزبان رژه نیروهای مسلح و نمایش قدرت ایران اسلامی به‌صورت ملی در بندرعباس خواهیم بود.

وی یادآور شد: دفاع مقدس درس‌ها و پیام‌های مهمی برای ما دارد که ایمان، شهادت، توکل بر خدا، عبودیت و بندگی و ولایت‌پذیری مهم‌ترین آن‌هاست و این پیام‌ها می‌تواند الگویی بزرگ برای جوانان کشور تلقی شود.

جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، رژه پیاده، رژه پدافندی، رژه هوایی و رژه دریایی را چهار رژه مهم و تأثیرگذار این روز برشمرد.

علی‌نژاد با اشاره به اینکه امسال برای نخستین بار رژه نیروهای مسلح و اقتدار آن‌ها در دو شهر کشور برگزار می‌شود، اضافه کرد: بعد از گستاخی آمریکایی‌ها در اینکه ایران نباید در آب‌های خلیج‌فارس مانور یا رژه‌ای برگزار کند و پاسخ قاطع مقام معظم رهبری به این سخنان آنها، ستاد کل نیروهای مسلح پیشنهاد برگزاری رژه نیروهای مسلح در ۳۱ شهریور علاوه بر تهران در بندرعباس را ارائه کرد که با موافقت فرمانده کل قوا روبه‌رو شد.

,

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *