ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

۸۵۰ هزار تن کالا در بندر کیش تخلیه و بارگیری شد

مدیر اداره بندر و دریانوردی کیش گفت: ۸۵۰ هزار تن کالا در بندر کیش تخلیه و بارگیری شد.

 باز خبر, از کیش، محمد جهانشاهی‌نسب در جمع خبرنگاران ضمن ارائه گزارشی از عملکرد طی پنج ماه ابتدای سال ۹۵، اظهار داشت: بالغ بر ۸۴۸ هزار و ۲۷۱ تن انواع کالای نفتی و غیرنفتی تخلیه و بارگیری شد.

وی ادامه داد: از مجموع این رقم، ۷۱۰ هزار و ۵۰۶ تن کالای غیرنفتی و ۱۳۷ هزار و ۷۶۵ تن کالای نفتی بوده است.

مدیر اداره بندر و دریانوردی کیش، سهم عملیات مربوط به صادرات غیر نفتی را یک هزار و ۴۴۰ تن و حجم واردات اینگونه کالاها را ۲۴ هزار و ۲۴۷ تن اعلام کرد.

جهانشاهی‌نسب گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، عملیات کابوتاژ ۶۸۴ هزار و ۸۱۹ تن کالای غیرنفتی در این بندر به انجام رسیده است.

مدیر اداره بندر و دریانوردی کیش با اشاره به جابه‌جایی خودروهای مسافران از طریق شناورهای لندینگ کرافت نیز گفت: طی مدت یاد شده ۴۱ هزار و ۳۶۰ دستگاه خودرو در مسیرهای دریایی منتهی به جزیره کیش، جابجا شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۲۰ درصدی داشته است.

وی مجموع تردد شناورها به بندر کیش طی پنج ماه گذشته را ۵ هزار و ۵۱۴ فروند عنوان کرد و افزود: طی این مدت، ۲۴۷ هزار و ۵۷۵ نفر مسافر نیز از طریق این بندر جابه‌جا شدند که نسبت به سال قبل ۷ درصد افزایش داشته است.

این مقام مسؤول در پایان افزود: علاوه بر فعالیت‌های مسافری، ۲۲۸ هزار و ۹۹۲ نفر گردشگر به وسیله شناورهای تفریحی در آب‌های ساحلی این جزیره گشت دریایی داشتند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رشد ۷۶ درصدی داشته است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *