آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

جادری : عده‌ای باید انتقاد کنند و اشکال بگیرند

استاندار هرمزگان گفت: عده‌ای باید انتقاد کنند و عده‎ای هم اشکال بگیرند تا ما مجریان امر متوجه اشکالات خود باشیم اگر انتقاد نباشد و همه برای ما کف بزنند این نظام مطلوب الهی نیست.

بازخبر/ شامگاه جمعه جاسم جادری در جمع مدیران شهرستان بندرلنگه اظهار داشت: امسال سال پایانی دولت است و دولت هم در حدتوانش در رفع مشکلات داخلی و خارجی اقدام کرده است و نواقص و کمبودهایی وجود دارد که برای رفع آنها احتیاج به زمان است.

وی افزود: سرمایه‌گذاری‌های خارجی صورت گرفته و کشورهای خارجی زیادی مراجعه کرده‌اند، رشد اقتصادی کشور بالای ۴٫۴ دهم درصد است که برای امسال پنج درصد تعریف شده که این دور از انتظار نیست که ما بتوانیم رشد اقتصادی که در قبل ازدولت تدبیر و امید منفی ۶٫۸ دهم بود الان ۴٫۴ دهم شده است.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: آرامشی که در کشور حاکم است در هیچ‌جای دنیا نیست حتی در آمریکا و آلمان و فرانسه هم نیست واین در اثر درایت و حکمت مقام معظم رهبری است که در راس حاکمیت بر انسجام وحدت و برادری تاکید می‌کنند.

جادری تصریح کرد: ممکن است در گوشه و کنار در اثر رقابت‌های سیاسی بین احزاب و گروه‌ها و تشکل‌ها انتقادات و حرف‌هایی باشد که این لازم است که عده ‌ای باید انتقاد کنند و عده‎ای هم اشکال بگیرند تا ما مجریان امر متوجه اشکالات خود باشیم اگر انتقاد نباشد و همه برای ما کف بزنند این نظام مطلوب الهی نیست  و یا مطلوب آن جامعه توحیدی ما نیست مجریان حتما اشتباه می‌کنند و حتما ایراد و کمبود نیز دارند و نیاز به راهنمایی و مشورت دارند که این کارها نیز صورت می‌گیرد.

نماینده عالی دولت در هرمزگان گفت: امیدوارم امسال در استان هرمزگان که یکی از استان‌های پیشرو در امر توسعه هستیم گام‌هایی در شان این مردم عزیز برداریم و کماکان در شرق و غرب هرمزگان دو موضوع را با هم پیگیری می‌کنیم یکی منطقه آزاد جاسک  و دیگری تقویت منطقه ویژه انرژی بر پارسیان که زیر ساخت‌های آن در حال احداث است.

وی بیان داشت: درب قیه موارد گام‌های خوبی برداشتیم غرب استان نسبت به شرق استان قابل قیاس نیست در شهرستان بشاگرد چیزهایی دیدیم که مایه تاسف است که ۱۰ درصد از نعمت راه روستایی آسفالته برخوردارند و در بخش احمدی حاجی آباد هم به همین صورت است.

استاندار هرمزگان یادآور شد: در بحث آب آشامیدنی بهداشتی میزان بهره مندی مردم در بشاگرد از آب آشامیدنی بهداشتی ۱۲ درصد است و ما دیدیم که مردم از داخل گنداب‌ها آب می‌خوردند که واقعا باعث تاسف است که در آن مدت که ما درآمدهای نفتی زیادی داشتیم شعار حمایت از محرومین و مستضعفین دادند ولی شهرستان بشاگرد متاسفانه یک چاه ویل است و هرچه در آن پول ریختند و کار کردند هیچ در نیامد.

جادری توضیح داد: میزان بیکاری در بشاگرد ۵۳ درصد است تعداد جمعیت ساکن در بشاگرد چهار درصد است یعنی از ۱۰۰ نفر ۴ نفر در شهر ساکن هستند ۹۶ درصد در روستاها هستند اینها بخشی از استان هرمزگان هستند که محرومیت را لمس می‌کنند و ان‌شاءالله خداوند به ما توفیق رفع محرومیت شرق استان را بدهد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ما الان می‌توانیم با کمال قاطعیت اعلام کنیم در هرمزگان یک روستای بدون برق وجود ندارد و حتی در بشاگرد و حتی روستای بدون مدرسه هم نداریم این‌ها خدمات دولت جمهوری اسلامی در این چند سال است و همه دولت‌ها کار کردند و همه به دنبال رفع محرومیت بودند واین نیاز به زمان دارد

استاندار هرمزگان خاطر نشان کرد: در بحث دیپلماسی فرزندان ملت بر اثر حمایت مردم و رهنمودهای رهبری از حقوق ملت دفاع کردند و سربلند بیرون آمدند، نیروهای مسلح و مقتدر ما به عنوان یک نیروی باز دارنده دفاعی در منطقه طوری عمل کردند جمهوری اسلامی در اقتصاد، امنیت، سیاسیت و حتی در فرهنگ به عنوان نیروی متعادل کننده قدرت‌های جهانی در منطقه مطرح است نه تنها در همه مسائل منطقه تاثیر می‌گذاریم و هیچ تصمیمی در منطقه بدون نظر جمهوری اسلامی قابلیت انجام ندارد و این افتخار است.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *