ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

با این قابلیت جدید و فوق‌العاده سریع تایپ کنید

کمپانی Swiftkey در نسخه جدید برنامه اندروید خود قابلیت جالبی به آن افزوده است که برای کاربر امکان تایپ با سرعت بالا را فراهم می‌کند.

 باز خبر,باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت swiftkey  نسخه جدید برنامه Swiftkey Keyboard را با افزودن قابلیت جالبی منتشر کرد که امکان تایپ بسیار سریع برای کاربر را فراهم می کند. کمپانی Swiftkey  که در فوریه سال ۲۰۱۶ توسط شرکت مایکروسافت خریداری شده است نخستین نسخه آزمایشی برنامه خود را در اواخر سال گذشته منتشر کرده بود. در آن زمان همگان تحت تاثیر قابلیتهای ویژه این برنامه قرار گرفتند. این برنامه با الهام از شیوه کارکرد سیستم عصبی زیستی و ایجاد یک شبکه عصبی مصنوعی به پردازش داده ها و ایجاد واژه ها می پردازد. شبکه عصبی مصنوعی، سیستمی با لایه های متعدد است که اطلاعات را از ورودی‌های زیادی جمع آوری و آنها را برای خروجی های احتمالی با دقت بسیار بالا تولید می‌کند.

در نسخه قبلی، واژه های  پیشنهادی به کاربر بر اساس دو واژه آخر تایپ شده به کاربر ارائه می شد که در بیشتر موارد نادرست بود. در نسخه جدید واژه ها بعد از مقایسه ارتباط آنها با متن در حال تایپ به کاربر پیشنهاد داده می شود که پیشنهادها بسیار نزدیک و مرتبط با متن هستند. به عنوان مثال برای جمله “اجازه بده همدیگر را در …ملاقات کنیم “، سه واژه اداره/فرودگاه/هتل به کاربر پیشنهاد داده می‌شود. همچنین دامنه واژه های پیشنهادی بسیار وسیع شده است. در حال حاضر قابلیت جدید برای زبان انگلیسی موجود است و برای بقیه زبانها نیز در آینده ای نزدیک اضافه خواهد شد. نسخه جدید این برنامه در Google Play در دسترس است.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *