چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب

سرنوشت آسیایی ذوب‌آهن در دست استقلال و پرسپولیس

سرنوشت ذوب آهن برای حضور مستقیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به نتایج استقلال و پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها گره خورده است.

بازخبر / سرنوشت ذوب آهن برای حضور مستقیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به نتایج استقلال و پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها گره خورده است.

در حال حاضر سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا برای فصل آینده ۳+۱ اعلام شده و کشورمان سه سهمیه مستقیم و یک سهمیه حاضر در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا دارد با این حال امکان دارد این سهمیه به ۲+۲ سهمیه آسیایی کاهش پیدا کند که در آنصورت فقط استقلال و پرسپولیس به عنوان قهرمان جام حذفی و لیگ برتر به طور مستقیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان حاضر می‌شوند و ذوب آهن نایب قهرمان و سایپا تیم چهارم لیگ برتر باید به پلی آف بروند.

در حال حاضر ایران توانسته صد درصد امتیاز تیم ملی را در رنکینگ آسیا بدست بیاورد اما مساله این است که تیم ملی در امتیاز کشورها فقط ۱۰ درصد از کل امتیازها را شامل می‌شود. ۹۰ درصد دیگر امتیازها به نتایج باشگاه‌ها در لیگ قهرمانان آسیا بستگی دارد که تراکتورسازی در این فصل در آسیا نتایج بدی گرفت با این حال اکنون که دو تیم استقلال و پرسپولیس به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده‌اند شانس ایران برای کسب سهمیه ۳+۱ بیشتر شده است به نوشته فارس، اگر این دو تیم مقابل حریفان قطری بدرخشند و به نیمه نهایی صعود کنند در آنصورت به احتمال فراوان ذوب آهن هم به طور مستقیم در لیگ قهرمانان آسیا حاضر خواهد شد و دیگر مجبور به حضور در پلی آف لیگ قهرمانان نخواهد بود.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *