اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

شوخی جالب کی‌روش با ستاره‌های پرتغال در ترکیه

کی روش گفت: همیشه آرزو دارم بازیکنان سابقم در تیم ملی پرتغال و باشگاه های خود بدرخشند و موفق باشند.

بازخبر / خبرنگاران ترکیه‌ای در نشست خبری امروز استانبول سوال های خود از کی‌روش را اینگونه مطرح کردند: « آیا مصدومیتی در تیم ایران وجود دارد؟ و اینکه با توجه به اینکه کوآرشما و په‌په هم در بشیکتاش حضور دارند؛ نظرتان درباره این بازیکنان که سابقه همکاری با آنها دارید را توضیح دهید؟»

کی روش به این پرسش واکنش جالبی نشان داد. سرمربی تیم ملی ایران در شرایطی که به شوخی جلوی دهان خود را گرفته بود، با خنده گفت: ما اصلا به اینجا آمدیم تا ببینم آنها چه می‌کنند(خنده حضار) البته من همواره از جوانی پیگیر ستاره‌هایی مثل کوارشما و البته کریستیانو بودم و از مدیران بشیکتاش نیز جویای شرایط بازیکنان این تیم شدم؛ همیشه آرزو دارم بازیکنان سابقم در تیم ملی پرتغال و باشگاه های خود بدرخشند و موفق باشند.

کی‌روش عنوان کرد: با تمام احترام برای دیگر تیم‌ها، تیم ملی پرتغال قهرمان اروپا است و مطمئنا یکی از شانس‌های دستیابی به قهرمانی در جام جهانی یا صعود به جمع چهار تیم نهایی را دارد؛ تیم ملی پرتغال از تمام شرایط لازم برخوردار است و البته یک بازیکن معجزه‌گونه به اسم کریستیانو رونالدو در آن تیم هست.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *