توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد
مدیرعامل شرکت توتال فرانسه:

سرمایه‌گذاری اتحادیه اروپا در ایران با تحریم‌های آمریکا غیرممکن است

مدیرعامل شرکت نفتی توتال فرانسه اعلام کرد: تلاش‌های اتحادیه اروپا برای سرمایه‌گذاری در ایران با وجود تصمیم آمریکا برای اعمال تحریم علیه این کشور برای شرکت‌های بزرگ نفتی غیرممکن است.

بازخبر /  به نقل از اسپوت نیک، پاتریک پویانه مدیرعامل شرکت نفتی توتال فرانسه طی سخنرانی در اجلاس انرژی سن پترزبورگ روسیه گفت: تلاش اتحادیه اروپا برای ادامه سرمایه‌گذاری در ایران با وجود تصمیم آمریکا برای اعمال تحریم علیه ایران برای شرکت‌های بزرگ نفتی غیرممکن است، چرا که این شرکت‌ها نیاز به دسترسی به نظام بانکی آمریکا دارند.

پویانه گفت:‌ من نمی‌توانم یک شرکت بین‌المللی نظیر توتال را بدون دسترسی به نظام بانکی آمریکا و یا سرمایه‌گذاران آمریکایی مدیریت کنم و این یک اصل است. اقتصاد جهانی در شرایط امروز برمبنای دلار سازماندهی شده است و این وظیفه من نیست که درباره اینکه ما به یک نظام مالی جدید نیاز داریم یا نه تصمیم‌گیری کنم. متأسفانه شاید این مسئله بتواند برای شرکت‌های کوچک‌تر امکانپذیر باشد، اما برای شرکت‌های بزرگ این غیرممکن است.

طی هفته‌های گذشته آمریکا به طور رسمی از توافق هسته‌ای با ایران خارج شد و اعلام کرد، تحریم‌های نفتی ایران را مجدداً اعمال می‌کند. پس از آن رئیس کمیسیون اروپایی اعلام کرد که اتحادیه اروپا قانون بازدارندگی در برابر تحریم‌ها را اجرایی خواهد کرد و با اجرایی شدن این قانون شرکت‌های اروپایی فعال در ایران نیازی به اجرای تحریم‌های آمریکا نخواهند داشت و حتی می‌توانند به دلیل خسارت‌های ناشی از تحریم‌های آمریکا ادعای خسارت کنند.

ایران همچنین پیشنهاد تأسیس یک بانک برای مبادله تجاری به یورو با اتحادیه اروپا را ارائه داده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *