توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد
پل کریگ رابرتز

عهد و پیمان آمریکا فاقد ارزش است

اروپاییان این غلامان حلقه به گوش واشنگتن گفته اند که آنها به برجام وفادار خواهند ماند اما آیا آنها می توانند در برابر فشارها و مبالغ هنگفتی که از سوی آمریکا به طرف آنها برای تغییر نظرشان انداخته خواهد شد، بایستند؟

بازخبر / اکنون می توان همه وعده هایی را که ترامپ و تیمش مبنی بر خروج از سوریه و عادی سازی روابط با روسیه و … داده اند، بر باد رفته دانست.
با خروج رسوای آمریکا از عهدنامه ای که بین آمریکا، انگلستان، فرانسه، آلمان، روسیه و چین با ایران امضا شده بود، ترامپ نشان داد که دولتش دربست در اختیار جنگ افروزان صهیونیست است.
پیش از این نیز این مساله روشن بود اما این که اکنون آمریکا یک تنه (با خروج از برجام) درگیری با ایران را تجدید و تشدید کرده، موید این مساله است که سیاست خارجی آمریکا در دست اسراییل است.

کافی است نگاهی به نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل بیاندازید در حالی که آیپک (لابی قدرتمند صهیونیسم در آمریکا) و وزیر خارجه پمپئو را هم که در برابر نتانیاهو پیشانی بر خاک مالیده و جان بولتون این عامل نومحافظه کار اسراییل را هم که مشاور امنیت ملی ترامپ است، زیر نظر داشته باشید، در می یابید که کل دولت و تیم ترامپ متشکل از کسانی است که همگی در برابر اسراییل خاکسارند و به سان قبیله ای وحشی در پیشگاه ترامپ شاه شاهان گوش به فرمان ایستاده اند.

اروپاییان این غلامان حلقه به گوش واشنگتن گفته اند که آنها به برجام وفادار خواهند ماند اما خواهیم دید که آیا آنها می توانند در برابر فشارها و مبالغ هنگفتی که از سوی آمریکا به طرف آنها برای تغییر نظرشان انداخته خواهد شد، بایستند یا نه؟
این رویداد همچنین می تواند آزمایشی برای روسیه باشد که آیا دولت این کشور در برابر تلاش برای بی ثبات سازی ایران از سوی آمریکا که می تواند به معنای بی ثبات کردن سوریه نیز باشد، خواهد ایستاد؟ و آیا می تواند از مرزهای جنوبی خود (که در معرض تحریکات آمریکایی ها و ناتو قرار خواهد گرفت) حفاظت کند یا خیر؟

مساله دیگر این است که آیا عهد شکنی اخیر ترامپ این درس را به پوتین و لاوروف خواهد داد که هر گونه عهد و پیمان با دولت آمریکا در حوزه آتلانتیک و اروپا بی ارزش است؟
و آیا روسیه در نهایت از خواب بیدار خواهد شد و از به استقبال رفتن موقعیتهای خطرناکتر با تردیدها و دو دلی هایش (در برابر فزون خواهی ها و پیشروی های آمریکا و غرب) دست بر خواهد داشت؟

نویسنده: پل گریک رابرتز(Paul Craig Roberts) ، معاون سابق وزیر خزانه داری آمریکا

 

 

 

فارس /

 

منبع: yon.ir/pd5Y5

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *