توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

گرشاسبی: پرسپولیس آن‌قدر بدبخت نشده که برای تمدید قرارداد بازیکنان التماس کند!

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: چند بازیکن مدنظرمان هستند که اگر بازیکنان آزاد خودمان برای تمدید قرارداد به باشگاه نیایند با آنها جا‌ی‌شان را پر خواهیم کرد.

بازخبر / حمیدرضا گرشاسبی در مورد توافق این باشگاه با مهدی شیری اظهار داشت: ما با این بازیکن توافق کردیم برای دو سال پیراهن پرسپولیس را بر تن کند و چنانچه پنجره نقل و انتقالات برای باشگاه پرسپولیس باز شد قرارداد او را امضا می‌کنیم اما در حال حاضر فقط می‌توانستیم با وی توافق کنیم و اگر محرومیت‌مان ادامه داشته باشد این بازیکن بعد از پایان آن می‌تواند برای پرسپولیس به میدان رود.

وی در پاسخ به این سوال که شیری را در صورت باز نشدن پنجره نقل و انتقالات به چه تیمی قرض خواهند داد؟ عنوان کرد: در این مورد ما تصمیم گیرنده نیستیم چرا که به لحاظ قانونی نمی‌توانیم با شیری قراردادی را ثبت کرده و او را به تیمی قرض دهیم. اینکه شیری در صورت ادامه محرومیت ما در چه تیمی به بازی‌اش ادامه خواهد داد، تصمیمی است که بر عهده خودش گذاشته‌ایم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد حضور محسن مسلمان در این باشگاه و اینکه آیا مذاکراتی در رابطه با تمدید قراردادش با این بازیکن داشته است یا نه؟ تصریح کرد: مسلمان برای روشن شدن وضعیت مالی‌اش به باشگاه آمده بود و در مورد تمدید قراردادش نیز منتظر تصمیم برانکو هستیم. سرمربی تیم در مورد تمدید قرارداد باشگاه با این بازیکن هنوز نظر نهایی‌اش را به ما اعلام نکرده است.

گرشاسبی درباره اینکه چرا قبل از اعزام تیم ملی به ترکیه و متعاقب آن روسیه با وحید امیری تمدید نکردند؟ یادآور شد: قبل از رفتن تیم ملی با امیری صحبت کردیم و او قول داده بعد از جام جهانی قراردادش را با پرسپولیس تمدید خواهد کرد.

وی راجع به احتمال پیوستن محمد احمدزاده به یک تیم قطری نیز خاطرنشان کرد: از مذاکره احمدزاده با قطری‌ها بی‌اطلاع هستم و بعید می‌دانم این اتفاق افتاده باشد. در این مورد تصمیم گیرنده خودشان هستند و پرسپولیس هم آن‌قدر بدبخت نیست که بخواهد به بازیکنی برای تمدید قرارداد التماس کند. ما چندین بار از این بازیکنان خواسته‌ایم تا برای تمدید قرارداد به باشگاه بیایند و حالا تصمیم با خودشان است. اگر بازیکنی فکر می‌کند سرنوشتش در تیم دیگری بهتر رقم می‌خورد، نمی‌توانیم به زور او را نگه داریم. به نوشته تسنیم، سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا بازیکن دیگری مدنظر باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد هست یا نه؟ عنوان کرد: بله بازیکنان دیگری مدنظرمان هستند که اگر بازیکنان خودمان که آزاد شده‌اند برای تمدید قرارداد به باشگاه نیایند برای جذب آنها اقدام خواهیم کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *