توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد
گزارشی از اردوی تیم ملی ترکیه پیش از مصاف مقابل ایران

ترک‌ها با غایبان بزرگ مقابل شاگردان کی‌روش/حضور بازیکنان اصلی در برابر روسیه و تونس+عکس

تیم ملی ترکیه در غیاب بزرگانی چون سلچوک اینان، امره مور، عمر توپراک، و گوکان گونل مقابل شاگردان کی‌روش صف‌آرایی خواهد کرد.

بازخبر /  تیم ملی کشورمان در دیداری دوستانه برای آماده سازی هرچه بهتر برای حضور در جام جهانی در ترکیه به مصاف تیم ملی ترک‌ها خواهد رفت.

در همین راستا سایت‌های معتبر ترکیه و رسانه‌های ترکیه‌ای با نگاهی ویژه به این دیدار گزارشات مختلفی را منتشر کردند.

در این بین بوراک یلماز گلزن اول تیم ملی ترکیه و کوکان گونول مدافع راست و ثابت ترک‌ها به دلیل مصدومیت در این لیست حضور ندارد.سردار عزیز و سلچوک اینان مدافع و بازی ساز اصلی ترک ها به دلیل شخصی در این دیدار بازی نخواهند کرد.

دیگر غایبان لیست تیم ملی ترکیه  عمر توپراک/دورتموند، امره مور/سلتاویگو،انیس اونال/ویارئال هستند.

با این اوصاف ترکیه با غایبان نامداری برای بازی مقابل ایران به اردو رفت.

اولین تمرین شاگردان لوچسکو برای مصاف مقابل ایران امروز برگزار خواهد شد.

 اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی ترکیه توسط لوچسکو به شکل زیر است:

بر این اساس حضور هاکان چالهان اوغلو، چنگیز اوندر، محمت توپال و جنک توسون مقابل ایران محتمل به نظر می‌رسد. در لیست لوچسکو نام ۶ بازیکن برای اولین بار در لیست تیم ملی قرار می‌گیرد البته ۱۶ بازیکن دعوت شده دیگر هم زیر ۱۰ بازی ملی برای ترک‌ها انجام داده‌اند. آردا توران هم یکی از غایبان بزرگ لیست ترکیه است به دلیل محرومیت ۱۲ جلسه‌ای است.

طبق خبر رسانه‌های ترکیه مابقی غایبان که تعداد بازیکنان ثابت آن بیشتر از ۷ نفر است در اردوی بعدی به تیم ملی اضافه خواهند شد.

قیمت بلیت‌ها این دیدار به شکل زیر است:

جایگاه A : سی لیر ( ۴۲ هزار تومان )

جایگاه B : پانزده لیر ( ۲۱ هزار تومان )

جایگاه C : ده لیر ( حدود ۱۴ هزار تومان )

دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال ترکیه و ایران را والنتین کوالنکو ازبکستانی سوت خواهد زد. روسلان سرازیتدینوف و آلیشر عثمانوف، دو هموطن کوالنکو هم او را در امر قضاوت یاری خواهند کرد.

لازم به ذکر است که تیم ملی ترکیه بعد از مصاف مقابل ایران با تونس و تیم روسیه میزبان جام جهانی هم قبل از آغاز جام جهانی روبه رو خواهد شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *