توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

ستاره استقلال با ناراحتی از ایران رفت

یکی از بازیکنانی که وینفرد شفر خواهان تمدید قراردادش با استقلال شده، سرور جپاروف هافبک ازبکستانی است.

بازخبر / یکی از ستاره های بی چون و چرای این روزهای استقلال کسی نیست جز سرور جپاروف هافبک ارزنده ازبکستانی آبی ها کسی که سرمربی استقلال خواهان تمدید قراردادش با استقلال است.

آنچه از باشگاه استقلال به گوش می رسد توافقات اولیه این باشگاه با این بازیکن است و استقلالی ها مدعی هستند که به توافق کامل با سرور جپاروف رسیده اند. ولی آنچه که درخبرها آمده است این بازیکن ازبک دو شرط اساسی برای تمدید قراردادش با آبی ها دارد. یک تسویه حساب کامل فصل گذشته و پرداخت پیش‌قرارداد فصل آینده و دوم فراهم آوردن مقدمات تحصیل فرزندانش در یک مدرسه روسی.

سرور جپاروف تا پیش از دیدار رفت مقابل تیم اصفهانی ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مدیران باشگاه فرصت داد تا کارها انجام شود، اما این اتفاق نیفتاد.

و همین سبب شد که سرور جپاروف با حالت مکدر از تهران به ازبکستان برود، هر چند این بازیکن علاقه شدیدی به استقلال و بازگشت به ایران را دارد ولی به مسئولان این باشگاه برای تسویه‌حساب کامل فصل گذشته و پرداخت پیش قرارداد اول لیگ آینده فرصت داده است.

پسندیدم(9)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *