توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد
روحانی در دیدار مسئولان بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتبال:

اراده شما از هر عاملی قوی‌تر است؛ خیلی به اینکه مقابل چه تیمی هستید فکر نکنید

رئیس جمهور ضمن قدردانی از همه دست اندرکاران ورزش و تیم ملی فوتبال گفت: هر زمان در بخش ورزش نیاز به حمایت رئیس جمهور بوده، به فوریت انجام گرفته است.

بازخبر / به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در دیدار جمعی از مسئولان وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و اعضا، بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان،  با قدردانی از همه کسانی که برای موفقیت تیم ملی فوتبال کشورمان تلاش می کنند، از اعضا و کادر فنی تیم ملی فوتبال خواست همه تلاش خود را برای پیروزی و شادمان کردن مردم بکار گیرند.

وی با ابراز خوشحالی از اینکه امروز به نمایندگی از ملت بزرگ ایران، تیم ملی فوتبال را بدرقه می کند، گفت: با توجه به آموزش، تلاش، کوشش و روحیه بالای شما، موفقیت و پیروزی دور از دسترس نیست.

روحانی افزود: موفقیت تنها پیروزی در برابر یک تیم نیست و اینکه در یک بازی گل بزنیم و یا گل نخوریم، تنها فاکتورهای موفقیت نیست. ممکن است تیمی در یک بازی برنده شود ولی بازی طرف مقابل برای میلیاردها بیننده یک موفقیت و پیروزی واقعی لحاظ شود.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه “موفقیت و بازی خوب شما بسیار اهمیت دارد”، گفت: میلیاردها نفر در سراسر جهان بازی شما را به عنوان نمایندگان کشوری با عظمت، با فرهنگ و دارای تاریخ کهن و پرافتخار تماشا می کنند و تلاش و بازی خوب شما یکی از ویژگی هایی است که می تواند غرور ملی ما را ارتقا داده و نام ایران را که همیشه پرآوازه بوده، پرآوازه تر و پرافتخارتر کند.

روحانی اظهارداشت: مردم بزرگ ایران همواره دعاگوی شما بوده و از شما می خواهند که همه تلاش تان را به کار گرفته و دل هایتان را متوجه خداوند کنید.

رئیس جمهور خطاب به بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: شما در ماه مبارک رمضان عازم مسابقات مهم جام جهانی هستید و اولین بازی تیم ملی کشورمان در روز عید فطر برگزار می شود. این تقارن های مبارک را به فال نیک می گیریم و امیدوارم در این عید بزرگ، شما عیدی مضاعفی به ملت ایران بدهید.

روحانی تاکید کرد: خیلی توجه خودتان را صرف این موضوع نکنید که تیم مقابل شما چه تیمی است، اراده شما از هر عاملی قوی تر است و تلاش کنید با اتحاد و استفاده از همه توانمندی ها و تجربیات خود برای کشورمان موفقیت و افتخار کسب کنید.

رئیس جمهور با بیان اینکه پیروزی همواره در همه صحنه ها و برای همه شیرین است و پیروزی در صحنه ملی و برای یک ملت در سطح فعالیتهای ملی، شیرین تر و خوشحال کننده تر است، گفت:در ورزش نیز پیروزی باعث خوشحالی جمعی یک ملت است و در میان ورزشهای مختلف، فوتبال جایگاه ویژه ای بین همه ملتها و مردم دنیا دارد و شما نیز از روزی که فعالیت در عرصه فوتبال را انتخاب کردید، می دانستید بار سنگینی بر عهده دارید و هر موفقیت شما تا چه اندازه در روحیه مردم موثر است.

روحانی اظهارداشت: زمانی موضوع صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به رقابتهای جام جهانی یک آرزو و موفقیت بزرگ به حساب می آمد، اما امروز شاهدیم که تیم ملی فوتبال ایران مقتدرانه به رقابتهای جام جهانی صعود کرده که این باعث خوشحالی همه ملت ایران شده و باید همه تلاش خود  را برای تداوم این موفقیت به کار بگیرید.

رئیس جمهور با بیان اینکه” شانس موضوعیتی در موفقیتها ندارد”، تصریح کرد: همه موفقیت ها و دستاوردها به توجه به خداوند، هماهنگی و استفاده صحیح از فرصتها بستگی دارد. وقتی قلب متوجه خداوند شود، روح انسان نیز توانمندی لازم را برای کسب موفقیت خواهد یافت. درست است که در هر فعالیتی مثل فوتبال آمادگی های لازم مثل آمادگی جسمانی و تمرین و تمرکز و تاکتیک بسیار مهم است، اما جسم و روح در هر فعالیتی شریک هستند و توجه به خداوند در کنار آمادگی و برنامه ریزی، از عوامل مهم موفقیت هستند.

روحانی با اشاره به حمایت های دولتهای یازدهم و دوازدهم از ورزش کشور، افزود: هر زمان  در بخش ورزش کشور نیاز به حمایت یا اقدامی از جانب رئیس جمهور بوده ، به فوریت انجام گرفته و از وزیر پرتلاش ورزش نیز برای حمایت ها و تلاشهایش تشکر می کنم.

وزیر ورزش و جوانان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه رئیس جمهور با وجود تمام مشغله های کاری همواره اخبار و مسائل تیم ملی فوتبال و البته بخش های دیگر ورزش کشور را پیگیری کرده اند، گفت: تیم ملی فوتبال کشورمان برای اولین بار مقتدرانه و بدون باخت به رقابتهای جام جهانی صعود کرده است و اگر چه در گروه سختی قرار گرفته است، اما جوانان ایرانی نشان داده اند که هر گاه فعل خواستن را صرف کرده اند، موفقیت های بزرگی به دست آورده اند.

رئیس فدراسیون فوتبال نیز در سخنانی با اشاره به اینکه موفقیتهای فوتبالی کشور بسیار چشمگیر و امیدوار کننده بوده است، به درخشش تیم های ملی فوتبال کشورمان در رده های سنی مختلف و نیز فوتبال زنان و مردان اشاره کرد و اظهار داشت: امیدوارم با تداوم حمایت های خوب دولت، این موفقیتها تداوم یابد.

کارلوس کی روش سرمربی و مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان نیز در مورد شرایط فنی تیم، نکاتی را مطرح و خواستار ادامه حمایت  روحانی از تیم ملی فوتبال شدند.

در این مراسم همچنین از سوی اعضا و کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان پیراهن شماره ۱۲ تیم ملی به عنوان “یار دوازدهم تیم ملی” به رئیس جمهور اهدا شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *