توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

گزارش رسانه معتبر اروپایی از فرش‌های دست بافت ایران برای جام جهانی /لحظه شماری رقبا برای دریافت فرش +عکس

رسانه معتبر The sun در گزارشی به نحوه آماده‌سازی فرش‌های ایرانی که به تیم‌های رقیب اهدا خواهد شد و دیگر مسائل روز فوتبال ایران پرداخت.

بازخبر / تیم ملی ایران با نظر کارلوس کی‌روش ۲۳ بازیکن نهایی خود برای حضور در جام جهانی را اعلام و سپس امروز مورد بدرقه رئیس جمهور و مسئولان قرار گرفت.

سایت معتبر The sun در گزارشی کامل شرایط و چگونگی تحولات رخ داده در تیم ملی ایران و کارلوس کی‌روش را و نحوه بافت و فرش ایرانی را بررسی کرد.

در ابتدای گزارش آمده است: ایران که با پرتغال، اسپانیا و مراکش در گروه B همگروه است بعد از آماده‌سازی و اعلام لیست نهایی ۳ فرش دست‌باف گران قیمت را برای کاپیتان‌ها رقبا فراهم آورده و منتظر آغاز جام جهانی در روسیه است.البته این فرش‌های زیبا در مدت ۶ ماه و نیم بافته و آماده شده است و در صورت صعود ایران به مرحله یک شانزدهم دیگر رقبا هم از این هدیه بی نصیب نخواهند ماند.

در ادامه  با اشاره‌ای به کارنامه کی‌روش با تیم ملی و حضورش در سمت کمک مربی فرگوسن و اخبار رسانه‌های ایران پرداخته شده است.

در ادامه آمده است: کی‌روش که گلچینی از بازیکنان ایرانی شاغل در اروپا و لیگ برتر را برای روسیه انتخاب کرده امیدوار است برای اولین بتواند با ایران از مرحله گروهی صعود کند و طلسم شکن تاریخ فوتبال ایران در جام جهانی باشد.البته اشکان دژاگه و قوچان نژاد از بازیکنان تاثیرگذار ایران جام جهانی می توانند باشند.

ایران تنها یک بار مزه برد را در تمام حضور‌هایش در جام جهانی کسب کرده که مربوط به جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه و برتری مقابل امریکا است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *