توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

نتیجه انتخاب رشته آزمون دکتری امروز اعلام می‌شود

مشاور عالی سازمان سنجش از انتشار کارنامه نتیجه انتخاب رشته داوطلبان مجاز آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۷ در بعدازظهر امروز ۳۱ اردیبهشت ماه خبر داد.

بازخبر / حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کارنامه نتیجه انتخاب رشته داوطلبانی که بر اساس کارنامه اولیه آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۷ مجاز به انتخاب رشته شده بودند و کدرشته محل های انتخابی خود را در سایت سازمان سنجش ثبت کرده بودند از ساعت ۱۴ امروز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۷ به همراه اطلاعیه مربوط بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می شود.

وی افزود: بر اساس ضوابط تعداد ۵۹ هزار و ۳۸۶ داوطلب از داوطلبان انتخاب رشته کننده در کدرشته محل های انتخابی دارای حد نصاب نمره علمی لازم هستند.

توکلی گفت: این داوطلبان ضرورت دارد با توجه به نکات مندرج در اطلاعیه مربوطه و مطابق با برنامه زمانی مربوط که از سوی دانشگاه ها اعلام می شود نسبت به شرکت در مرحله دوم آزمون (مرحله ارزیابی تخصصی) اقدام کرده و با همراه داشتن مدارک لازم به هر یک از دانشگاه های مربوط مراجعه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: منحصرا داوطلبانی می توانند نسبت به مراجعه به دانشگاه ها و انجام مصاحبه اقدام کنند که کدرشته محل مربوطه را درج و حدنصاب لازم را کسب کرده باشند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *