آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

افشاگری «محسن افشانی» علیه مدیر آمدنیوز/ «روح‌الله زم» دروغ پرداز وابسته به اسرائیل است

پیام مهمی از طرف مردم فهیم ایران برای مدیر کانال دروغ پرداز آمدنیوز دارم و آن اینکه: “روح الله زم، خفه شو عزیزم!”

بازخبر / “محسن افشانی” بازیگر مطرح کشورمان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، به افشاگری علیه “روح الله زم” مدیر کانال ضدانقلاب آمدنیوز پرداخت.

آقای افشانی، روح الله زم را فردی “شیطان صفت و وطن فروش” می خواند که “با تطمیع موساد، اخبار دروغ را به خورد مردم می دهد”.

وی در ادامه ضمن بیان اینکه “روح الله زم، سرکرده یکی از گروهک های فتنه ۸۸ بوده است” خطاب به وی می گوید: «وطن فروش تو هستی که از کشور فرار کردی. اگر مردی بیا و مثل من همین جا حرف هایت را بزن وگرنه فرار کردن و دروغ پردازی و شایعه پراکنی که کاری ندارد.»

محسن افشانی در ادامه فاش می سازد که روح الله زم، یک دروغ پرداز وابسته به اسرائیل است و سال ۸۸ در آتلیه دفتر وی کار می کرده و مبلغ دو میلیون و هشتصد هزارتومان به آقای افشانی بدهکار است اما از کشور گریخته و این بدهی را تسویه نکرده است.

این بازیگر کشورمان، روح الله زم را گرداننده “کانال های بی هویت” می خواند که به مملکت خود و خون شهدا، پشت کرده است.

وی در پایان می گوید، پیام مهمی از طرف مردم فهیم ایران برای مدیر کانال دروغ پرداز آمدنیوز دارد و آن اینکه: “روح الله زم، خفه شو عزیزم!”

گفتنی است، کانال آمدنیوز یکی از رسانه های شایعه پرداز است که با دروغ پراکنی سعی داشت بر آتش اغتشاشات دی ماه سال گذشته بدمد.

جام نیوز پیشتر مواردی از اخبار جلعی و دروغ پردازی های این کانال اپوزیسیون را افشا کرده است.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *