ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

جابری انصاری اظهارات منتسب به وی درباره برجام را تکذیب کرد

دستیار ارشد وزیر امور خارجه ایران در امور ویژه سیاسی ضمن رد اظهارات منسوب به وی در خصوص برجام اعلام کرد: از پایان دوره سخنگویی تا به امروز، هیچگاه درباره برجام نه با رسانه‌ها و نه در هیچ محفل و جمعی سخن نگفته‌ام.

بازخبر / حسین جابری انصاری دستیار ارشد وزیر امور خارجه ایران در امور ویژه سیاسی درباره اظهارات دروغین منسوب به وی در خصوص برجام ضمن رد این اظهارات عنوان کرد: اخیرا در قالب یک توئیت، اظهاراتی درباره برجام، بدون ذکر منبع به اینجانب منسوب شده که از بیخ و بن ساختگی و دروغین است. اینجانب نه فقط چنین اظهاراتی نداشته ام، بلکه هیچ مصاحبه ای در این روزها انجام نداده ام و اساسا از پایان دوره سخنگویی در سی ام خرداد ۱۳۹۵ شمسی تا به امروز با باور عمیق به تخصصی بودن حوزه های مختلف سیاست خارجی، هیچگاه درباره برجام نه با رسانه ها و نه در هیچ محفل و جمعی سخن نگفته ام.

وی افزود: با این وصف به نظر می رسد انتشار این خبر دروغ و ساختگی در قالب جنگ روانی اسرائیل و آمریکا قابل تفسیر باشد. آنچه موجب تقویت این احتمال می شود این واقعیت است که ارسال کننده توئیت مزبور، نویسنده  گزارش ها و مطالب متعدد جهت دار دیگر در رسانه های رژیم صهیونیستی و رسانه های غیرمستقلی نظیر رادیو فردا است و همین امر شائبه سفارشی بودن نشر چنین دروغ های هدفمندی را بیشتر می کند.

این چند خط در گرماگرم تلاش های جاری اینجانب و همکارانم برای برگزاری نهمین دوره کنفرانس بین المللی صلح سوریه در آستانه، از باب ضرورت و جهت اطلاع و تنویر افکار عمومی قلمی و منتشر شد. والحمد لله اولا و اخیرا

حسین جابری انصاری

عصر یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷

آستانه، قزاقستان

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *