اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

هرمزگان بر بام رقابت‌های شترسواری قهرمانی کشور ایستاد

تیم استان هرمزگان مقام اول هشتمین دوره رقابت‌های شترسواری قهرمانی کشور به میزبانی استان اصفهان را کسب کرد.

بازخبر /  منطقه خلیج‌فارس، در این مسابقات که به همت هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان، روز جمعه با حضور ۲۰ شرکت‌کننده از ۷ استان در منطقه گردشگری واحه در شهر ورزنه واقع در شرق اصفهان برگزار شد، پس از تیم هرمزگان تیم‌های کرمان و اصفهان رده‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

در بخش انفرادی هشتمین دوره مسابقات ملی شترسواری، محمد تاتا از جزیره قشم با شتری ۴ ساله به نام “زال گرگی” به مقام قهرمانی دست‌یافت.

مهران ایمانی از قشم با شتری سه‌ساله به نام “گوشبر “در جایگاه دوم ایستاد . همچنین حسن طایفه رشیدی با شتری هشت‌ساله به نام “شیدا” سوم شد.

در این بخش همچنین فاضل ایمانی از اصفهان با شتری ۹ ساله به نام “سیاه” و علی گرگی نسب از کرمان با شتری ۶ ساله به نام “طوفان” چهارم و پنجم شدند.  این رقابت‌ها به مسافت پنج کیلومتر و با استفاده از شترهای جمازه (تیزرو) برگزار شد.

رژه نمادین کاروان شترها، اجرای زنده موسیقی، رقص محلی لری و کردی و هنرنمایی مجتبی کریم زاده’قهرمان موتورسواری کراس از دیگر بخش‌های این برنامه بود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *