ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

برخورد کشنده کامیون با خودرو در قزوین

رئیس پلیس‌راه استان قزوین از وقوع یک سانحه رانندگی منجر به فوت ۳ تن در قزوین خبر داد.

بازخبر / سرهنگ نصرالله بیگلری رئیس پلیس‌راه قزوین، اظهار کرد: ساعت ۵ صبح شنبه بیست و دوم اردیبهشت‌ماه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تصادف در محور «آزادراه قزوین-کرج» محدوده «ناصرآباد»، بلافاصله عوامل پلیس‌راه جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی به‌عمل‌آمده توسط مأموران پلیس‌راه مشخص شد یک دستگاه کامیون کشنده «ولوو» با یک دستگاه سمند برخورد که براثر آن خودروی سمند به جلو پرتاب و به‌شدت با یک دستگاه اتوبوس برخورد می‌کند.

بیگلری خاطرنشان کرد: متأسفانه در این سانحه راننده و دو سرنشین سواری «سمند» در دم فوت می‌کنند که کارشناس پلیس‌راه، علت این حادثه را توجه نکردن به جلو راننده کامیون کشنده ولوو نسبت به هر ۲ وسیله دیگر اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه خسارت وارده به اتوبوس جزئی بوده و به سرنشینان آن آسیبی نرسید، از رانندگان درخواست کرد: در صورت خستگی و خواب‌آلودگی ضمن توقف در پارکینگ مناسب استراحت کرده و سپس به رانندگی ادامه داده و در همه حال توجه کافی به امر رانندگی را داشته و قوانین راهنمایی و رانندگی را سرلوحه خود قرار دهند.

رئیس پلیس‌راه استان قزوین در پایان گفت: به علت افزایش تصادفات ناوگان باربری از ابتدای سال تاکنون در محورهای مواصلاتی استان قزوین، اولویت پلیس‌راه، برخورد قاطع و بدون اغماض با رانندگان متخلف ناوگان باربری است که با توجه به وقوع این حادثه برخورد با رانندگان متخلف ناوگان باربری شدیدتر شده و خودروهای متخلف توقیف و روانه پارکینگ خواهند شد.

ایسنا

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *