توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد
یادداشت وارده؛

هنگام حمله سگ چه کنیم؟

ایران هیچگاه خواهان شروع جنگ نبوده است، اما اگر قرار باشد جنگی شروع شود این جمهوری اسلامی ایران است که فاتحانه به آن پایان خواهد داد. هشت سال جنگ تحمیلی، جنگ ۳۳ روزه لبنان، مقاومت ۲۲ روزه غزه و… همه و همه نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران دارد.

بازخبر / هم زمان با گمانه زنی ها برای خروج آمریکا از برجام، رژیم صهیونیستی هم حملات نظامی خود به سوریه را به بهانه هدف قرار دادن پایگاه ها و نیروهای ایرانی مستقر در خاک سوریه، گسترش داد. طی این تجاوز آشکار به کشور سوریه چند تن از مستشاران نظامی ایران که به درخواست کشور سوریه در آنجا حضور داشتند نیز به شهادت رسیدند؛ با خروج آمریکا از برجام این تجاوزات شدت گرفت و ارتش سوریه نیز با هدف قرار دادن مناطق حساسی در جولان اشغالی تجاوزات اخیر صهیونیست ها را بی پاسخ نگذاشت.

واکنش ها به این تنش ها اما نکات جالب توجهی را به همراه داشت:

بی بی سی فارسی، صدای آمریکا، دویچه وله، یورونیوز، و… در یک خط خبری مشترک هم زمان با منعکس کردن نظرات مقامات کشورهای اروپایی و آمریکا در ضمن حمایت از حق دفاع رژیم صهیونیستی و نادیده گرفتن نقض قوانین بین المللی توسط این رژیم از طرفین و علی الخصوص ایران خواستند تا خویشتندار باشند.

در داخل ایران نیز روزنامه های اصلاح طلب با نوشتن از روی دست رسانه های غربی، نظام را دعوت به صبر و آرامش کردند و از مشکلات اقتصادی و رفاهی و … گفتند و اینکه تنش در منطقه و عدم ثبات در مرزهای همسایگان ایران در شرایط اقتصادی کنونی نشان از نابخردی عاملان جنگ طلب در منطقه دارد. همچنین از مقامات ایران خواسته اند که تا زمان گرفتن تضمین از اروپا وارد تله جنگ نشود.

در آن طرف اما روزنامه های جناح مقابل ضمن محکوم کردن ماجراجویی های رژیم صهیونیستی در منطقه از لزوم مقاومت و حمایت همه جانبه از آن گفتند و در تیترهای خود از ضرب شصت نیروهای مقاومت به متجاوزان در جولان و پایان افسانه دروغین گنبد آهنین نوشتند و نیز اذعان داشتند که واکنش نیروهای مقاومت موجب هراس صهیونیست ها شده و مدام پیام می فرستند که نمی خواهیم جنگ گسترش بیابد.

ایران به دنیا ثابت کرده است که هیچگاه خواهان شروع جنگ نبوده است، اما اگر قرار باشد جنگی شروع شود این جمهوری اسلامی ایران است که فاتحانه به آن پایان خواهد داد. هشت سال جنگ تحمیلی، جنگ ۳۳ روزه لبنان، مقاومت ۲۲ روزه غزه و… همه و همه نشان از اقتدار جمهوری اسلامی دارد اما این اقتدار با دلهره و ترس و عقب نشینی به دست نیامده بلکه حاصل شجاعت و دلیری و مقاومت بوده است.

رژیم صهیونیستی سگ هار منطقه با  هدف قرار دادن مواضع نظامی ایران در کشور سوریه در حال شروع جنگ بر علیه ایران می باشد، با یک جست و جوی ساده در اینترنت به این نتیجه میرسیم که راه در امان ماندن از حمله یک سگ عقب نشینی و فرار نیست بلکه شما باید در مرحله اول ضمن حفظ آرامش به این حیوان کم توجهی کنید؛ اگر کارگر نشد باید تغیییر موضع داده و به او دستور بدهید و عتاب کنید و اگر بازهم نشد حال باید با او مقابله کنید.

بهتر است دوستان اصلاح طلب نیز از تجربه برجام درس گرفته و به فکر خوش رقصی برای اروپاییان نباشند، که تنها راه پیروزی، مقاومت است.

پسندیدم(8)نپسندیدم(10)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *