اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
رایو فرانسه؛

واکنش دیپلمات های اروپایی شاغل در تهران به «خروج آمریکا از برجام»

رادیو فرانسه در تحلیل«خروج آمریکا از برجام» نوشت: مشکلات ایران حتی قبل «خروج آمریکا از برجام» آغاز شده و دولت روحانی را با دشواری‌های زیاد مواجه کرده بود

بازخبر /  رادیو فرانسه در تحلیلی درباره خروج آمریکا از برجام می نویسد: «دیپلمات‌های غربی شاغل در تهران به شدت از خروج آمریکا از برجام انتقاد می‌کنند و می‌گویند که تصمیم ترامپ نتیجۀ چندین سال کار دقیق و پرحوصله را بر باد می‌دهد».

این خبرگزاری در ادامه نوشته است: «یک دیپلمات غربی به این خبرگزاری گفته بعد از امضای برجام در سال ٢٠١۵، فضای گشایش و فتوحات اقتصادی غالب بود اما اینک فضای بحران و افسردگی و رکود چیره شده است. به گفتۀ این دیپلمات اگر اتحادیۀ اروپا با آمریکا کنار بیاید همۀ دستاوردهای سه سال اخیر از بین خواهد رفت»

رادیو فرانسه در ادامه این مطلب نوشت: «این دیپلمات اعتقاد دارد برای ایران، مشکلات حتی قبل خروج آمریکا از برجام آغاز شده بود. از جمله عدم همکاری بانک‌های بزرگ با ایران و وضعیت بحرانی ارز، دولت روحانی را با دشواری‌های زیاد مواجه کرده بود».

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *