اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

استفاده از ظرفیت نیروهای متخصص هرمزگان در ساخت پروژه‌های منطقه ویژه پارسیان

استاندار هرمزگان گفت: استفاده از نیروهای متخصص و ماهر استان و شهرستان پارسیان در منطقه ویژه صنایع انرژی‌بر پارسیان ضروری است.

 باز خبر,به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، جاسم جادری عصر امروز در جلسه بررسی پروژه‌های سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه صنایع انرژی‌بر پارسیان با بیان اینکه تلاش بسیاری برای بهبود وضعیت منطقه ویژه پارسیان انجام داده‌ایم، عنوان کرد: امیدواریم شاهد تحول در انجام خدمات زیربنایی در این منطقه باشیم.

وی ادامه داد: مکاتبات و مراجعات و مذاکرات بسیاری برای انجام کارها و رفع مشکلات این منطقه انجام شده و هم‌اکنون نیز یک مدیر اجرایی جداگانه برای این منطقه تعیین شده است.

استاندار هرمزگان افزود: مجوزهای خوبی برای سرمایه‌گذاری در این منطقه صادر شده و نیاز است جلسات مرتبط با این منطقه به صورت مرتب برگزار و مسائل مربوط به این منطقه پیگیری شود.

جادری تصریح کرد: فعالیت منطقه ویژه پارسیان موجب توسعه و پیشرفت این شهرستان و غرب استان می‌شود و ما تاکید داریم که ظرفیت‌های موجود در استان برای ساخت و بهره‌برداری پروژه‌های این منطقه به کار گرفته شود.

وی بیان داشت: استفاده از نیروهای متخصص و ماهر استان و شهرستان پارسیان در منطقه ویژه صنایع انرژی‌بر پارسیان یک ضرورت است و این منطقه باید موجب اشتغال‌زایی برای نیروهای این استان شود و باید از توان و ظرفیت مردم این استان در توسعه و پیشرفت این منطقه استفاده کنیم.

به گزارش فارس، منطقه ویژه صنایع انرژی‌بر پارسیان در غرب استان هرمزگان، دارای ۶ هزار و ۱۹۰ هکتار اراضی قابل استفاده است که احداث صنایعی هم‌چون پتروشیمی، فولاد، آلومینیوم، نیروگاه و اسکله برای آن پیش‌بینی شده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *