ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

امنیت خلیج فارس وابسته به حضور ایران است/ دشمنان فرامنطقه‌ای هم به نقش بی‌بدیل ایران در منطقه اذعان دارند

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: رشد توانمندی‌های نظامی ایران در طول سال‌های بعد از جنگ تحمیلی موجب ایجاد توان بازدارندگی وسیعی در قوای مسلح کشور شده است.

 باز خبر,به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد آشوری ظهر امروز با اشاره به سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به استان هرمزگان در ۳۱ شهریورماه و برگزاری رژه مقتدرانه نیروهای مسلح کشورمان در بندرعباس با حضور رئیس مجلس خاطرنشان کرد: در سایه تدابیر هوشمندانه فرمانده معظم کل قوا اکنون در سطحی بالایی از توان بازدارندگی در منطقه و جهان قرار داریم که توان تهدید ایران را از سوی بدخواهان سلب کرده است.

وی با بیان این که نیروهای مسلح کشور مظهر اقتدار و آمادگی ملی برای مواجهه با تهدیدات هستند، افزود: تاریخ نشان داده که ایران به واسطه موقعیت منحصربفرد و استراتژیک در سطح منطقه و جهان همواره مورد طمع و کینه دشمنان قرار داشته و هرگاه آمادگی دفاعی کشور تنزل کرده است، دشمنان به فکر شوم تجاوز به این کشور افتاده‌اند.

عضو هیأت رئیسه مجلس ادامه داد: اکنون امنیت خلیج فارس و دریای عمان وابسته به حضور ایران و نقش آفرینی مؤثر قوای مسلح کشورمان است و سطح توانمندی سپاه و ارتش به حدی رشد و تکامل یافته که دشمنان فرامنطقه‌ای نیز به نقش بی‌بدیل ایران در منطقه اذعان دارند.

آشوری یاد و خاطره همه شهدای ۸ سال دفاع مقدس و شهدای انقلاب اسلامی از آغاز نهضت امام خمینی (ره) تا شهدای مدافع حرم را گرامیداشت و عنوان کرد: اقتدار امروز قوای مسلح کشورمان و امنیت فراگیر موجود در ایران اسلامی بواسطه رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا، جانبازان و ایثارگرانی است که بدون هیچ چشمداشتی در مسیر دفاع از آرمان‌های انقلاب ایستادگی کردند.

وی بیان کرد: رمز تداوم اقتدار نیروهای مسلح در سال‌های بعد از دفاع مقدس نیز اتکای به روحیه و فرهنگ جهادی و حمایت آحاد مردم از قوای مسلح کشورمان است که در هر فراز و نشیبی توانسته‌اند با شهامت و شجاعت ایستادگی کرده و تهدیدات دشمنان را از این آب و خاک دور کنند.

نماینده مردم بندرعباس در خانه ملت گفت: برگزاری با شکوه مراسمات و برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سراسر کشور بخصوص با حضور فرماندهان و رزمندگان دوران جنگ تحمیلی و بیان گوشه‌ای از دلیرمردی‌های رزمندگان اسلام برای نسل جوان جامعه امروز اهمیت فراوانی دارد تا جوانان و نوجوانان امروز میهن‌مان بدانند که میراث گران‌بهایی را با فداکاری‌های بی‌شمار به دست آورده‌اند و باید از آن صیانت کنند.

وی تصریح کرد: هر کدام از شهدای استان هرمزگان نمادی از ایمان و شرافت‌مندی و عزت‌مداری در تاریخ این سرزمین هستند که هفته دفاع مقدس فرصت خوبی برای بیان ابعاد و ویژگی‌های اخلاقی این الگوهای ایثار و پایمردی است.

آشوری در پایان اظهار کرد: مادامی که حرکت بر مدار رهبری و ارزش‌های انقلاب اسلامی و یاد و خاطره شهدا در جامعه جریان داشته باشد، هیچ دشمنی قادر به ضربه زدن به کشورمان نخواهد بود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *