ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

غیبت عجیب ۲ بازیکن بابلی مقابل استقلال!

پزشک باشگاه خونه به خونه بابل توضیحاتی راجع به وضعیت مصدومان این تیم در آستانه دیدار با با استقلال ارائه کرد.

بازخبر / پزشک باشگاه خونه به خونه بابل توضیحاتی راجع به وضعیت مصدومان این تیم در آستانه دیدار با با استقلال ارائه کرد.

تیم خونه به خونه در دیدار فردا مقابل استقلال تهران در فینال جام حذفی روح‌الله باقری و مهدی خیری را به علت محرومیت در اختیار نخواهد داشت، اما گفته شده تعداد مصدومان این تیم نیز که نمی‌توانند در بازی حذفی به میدان بروند، قابل توجه است و بازیکنانی هم به بهانه آسیب دیدگی بابلی‌ها را همراهی نکرده‌اند که اتفاقی عجیب به نظر می‌رسد.

دکتر علی سارنگ، پزشک تیم خونه به خونه بابل در خصوص آخرین وضعیت مصدومان این تیم مقابل استقلال گفت: مهدی حنفی در تمرینات آسیب دیدی و به دلیل پارگی رباط صلیبی عمل جراحی انجام داد، حمیدرضا دیوسالار به علت داشتن خار پاشنه و ناصر سالاری بخاطر دستور پزشکی برای استراحت کردن به دلیل مصدومیت در دیدار اخیرمان مقابل برق شیراز، سه غائب تیم در دیدار با استقلال هستند.

او با بیان اینکه به غیر از سالاری، حنفی و دیوسالار بازیکن مصدوم دیگری نداریم، پیرامون شایعاتی مبنی بر آسیب دیدگی فرهاد فرجی اظهار کرد: فرجی در آخرین بازی فصل ما برابر برق شیراز بازی کرد و هیچ مشکلی نداشت؛ بعد از این مسابقه هم ما دو، سه روز در بابل بودیم ولی او راجع به مصدومیت به بنده زنگ نزد یا به کلینیک پزشکی باشگاه مراجعه نکرد.

سارنگ ادامه داد: زمانی که قصد حرکت به تهران و رفتن به فرودگاه داشتیم، متوجه شدیم آقای فرجی همراه تیم نیست؛ با او تماس گرفتیم که قرار شد در فرودگاه به تیم محلق شود ولی او در چنین شرایطی تیم را تنها گذاشته است؛ من به‌عنوان پزشک تیم می‌گویم فرجی مصدومیتی ندارد؛ ایشان کسی بود که در طول فصل هم مصدومیتی نداشت و به طور فعال در تمرینات و بازی‌ها حضور پیدا می‌کرد.

پزشک تیم خونه به خونه در خصوص شایعه مصدومیت سجاد عاشوری عنوان کرد: روز هجدهم اسفندماه در دیدار نیمه نهایی جام حذفی مقابل استقلال خوزستان ضربه‌ای به این بازیکن وارد شد که یک شکستگی ساده و بدون جابه‌جایی در نازک‌نی داشت که تمام اقدامات تشخیصی پزشکی برای او انجام شد.

او تصریح کرد: عکس‌های کنترل، سونوگرافی و ام آر آی در همان روزهای اول آسیب دیدگی برای عاشوری انجام گرفت که حالا هم خودمان مدارک پزشکی را چک کردیم، دو متخصص ارتوپد و رادیولوژیست که مشاوره‌های ما هستند، نظر دادند و حتی آقای اسکوچیچ با پزشک مورد اعتماد خودشان در کرواسی نظر گرفتند که تمام این پزشکان گفتند محل آن شکستگی ساده مراحل ترمیم را به طور کامل پشت سر گذاشته و جوش خوردگی انجام شده است.

سارنگ یادآور شد: از نظر پزشکی عاشوری سه، چهار هفته قبل برای تمرین کردن آماده بوده ولی به ما عنوان کرده درد دارد؛ دو، سه بار هم سر تمرین آمد ولی باز هم گفت مصدوم هستم.
پزشک تیم خونه به خونه تاکید کرد: اینگونه اتفاقات همان مسائلی است که می‌گویند در لیگ یک وجود دارد و باید راجع آن صحبت شود؛ چنین مسائلی ما را به فکر فرو می‌برد.

او ادامه داد: باز هم می‌گویم از نظر بنده استخوان محل آسیب دیدگی عاشوری جوش خورده و حتی پزشکان متخصص ارتوپد هم این موضوع را تایید کرده‌اند که مراحل درمانی و پزشکی را پشت سر گذاشته و می‌تواند همراه تیم باشد؛ ضمن اینکه ایشان تمرین خوبی با تیم داشت ولی مجددا گفت درد دارم؛ این موضوعی است که این بازیکن می‌گوید ولی ما تایید نمی‌کنیم.

پزشک تیم خونه به خونه یادآور شد: فرجی هیچ مشکلی برای همراهی تیم نداشت، حتی مراجعه‌ای به کلینیک پزشکی باشگاه و ما برای مصدومیتش نکرد و مشکلی برای او وجود ندارد؛ ضمن اینکه او در لیست بازی بود، بلیت و کارت پرواز برای ایشان صادر شد ولی برخلاف وعده‌اش به فرودگاه نیامد؛ عاشوری هم از نظر ما مصدومیتی نداشت ولی تیم را همراهی نکرد. به نوشته ورزش سه، گفتنی است، علاوه بر محرومیت و مصدومیت بازیکنان خونه به خونه بابل، گفته می‌شود یکی، دو بازیکن این تیم نیز به دلیل تصمیم مسؤولان باشگاه در فهرست این تیم حضور ندارند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *