ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

تقدیر ویژه از تلاش‌های سردار سلیمانی

فرمانده حشد الشعبی عراق گفت: در پیروزی‌های مقاومت علیه داعش در عراق و سوریه تلاش‌های سردار حاج قاسم سلیمانی به همراه ولایمتداری جوانان مدافع حرم بسیار راهگشا بود.

بازخبر / ابومهدی المهندس در آیین تجلیل از مهدی یاور سال مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه آیت الله سید علی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران از زمان سقوط صدام و زمانی که داعش عراق را تهدید کرد، در کنار مردم عراق ایستادند و این کشور را از خطر سقوط نجات دادند، اظهار کرد: مردم و جوانان عراق نیز با تبعیت از حکم مرجعیت و تشکیل حشدالشعبی در برابر داعش و گروه‌های تروریستی به پا خاستند و عتبات عالیات را از خطر رها کردند. به گزارش فارس وی ادامه داد: در این پیروزی‌ها، تلاش‌های سردار حاج قاسم سلیمانی، به همراه ولایمتداری جوانان مدافع حرم بسیار راهگشا بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران نیز در این مراسم گفت: امروز میلیون‌ها تن آماده‌اند جان خود را در راه اسلام فدا کنند و این از آثار انقلاب اسلامی است.

در این مراسم پرچم متبرک حرم سامرا توسط ابومهدی المهندس به تولیت مسجد مقدس جمکران اهدا شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *