چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب ثبت رکورد طولانی‌ترین مدت زندگی با قلب پیوندی در گینس

برای تولید آثار فاخر فرهنگی و هنری باید به سراغ مردم رفت

یک عضو هیئت رئیسه مجلس دهم و نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان گفت: برای تولید آثار فاخر فرهنگی و هنری باید به سراغ مردم رفت.

 باز خبر,به گزارش ایسنا غلامرضا کاتب در دیدار با داود یاراحمدی رئیس حوزه هنری استان سمنان اظهار کرد: هنرمندان فعال و توانمندی در سطح استان‌ها و شهرستان‌ها حضور دارند که به صورت خودجوش و خلاقانه مشغول فعالیت‌های فرهنگی هنری هستند. با هدایت و پشتیبانی از همین هنرمندان می‌توان برنامه‌های خوب و شایسته‌ای را در سطح شهرستان گرمسار رقم زد.

وی با بیان این‌که «نشاط و شادی حق مردم است» اظهار کرد: باید با برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری فضای شاد و بانشاطی برای مردم فراهم کرد. امکانات و فضاهای موجود در شهرستان گرمسار برای همکاری با حوزه هنری استان سمنان مهیاست و در این خصوص هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: از برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری در گرمسار حمایت می‌کنیم و در این راستا امیدواریم حوزه هنری استان هم بتواند با هنرمندان شهرستان همراهی داشته باشد.

نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس  با تاکید بر مردمی کردن تولید آثار هنری گفت: برای تولید آثار فرهنگی و هنری باید به سراغ مردم رفت و مردم را وارد این حوزه کرد تا با حضور عمومی مردم، هم به اهداف خود برسیم و هم شاهد رونق هرچه بیشتر فرهنگ و هنر باشیم.

وی فرهنگ و هنر را یکی از بهترین ابزار انتقال مفاهیم اخلاقی دانست و افزود: با استفاده از ابزار فرهنگ و هنر باید مسائل مختلف اخلاقی و اجتماعی را مطرح کرد.

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *