چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب

پشت‌پرده جلسه توافق شفـر با استقــلال!

وینفرد شفر هنوز قراردادش را با باشگاه استقلال تمدید نکرده است.

بازخبر /  دیروز خبری در خروجی خبرگزاری‌ها مبنی بر توافق شفر با باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد دیده شد و معتقد بودند این توافق شنبه شب حاصل شده است. اما در جلسه شنبه شب شفر و افتخاری بحثی درباره تمدید قرارداد نشد و درباره ۳ بازی پیش روی آبی‌ها صحبت شد.

استقلال ۲ بازی در لیگ قهرمانان و همچنین فینال جام حذفی را پیش رو دارد. آبی‌ها در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف ذوب‌آهن بروند و همچنین در فینال جام حذفی باید مقابل خونه‌به‌خونه قرار بگیرند.

شفر هنوز از مسئولان استقلال ناراحت است. او می‌گوید مدیران استقلال درباره رقم تمدید قرارداد با او صحبتی نکرده‌اند و منتظرند تا تکلیف استقلال در ۳ بازی آینده مشخص شود تا با توجه به نتایج به دست آمده او را پای میز مذاکره بکشانند. پیش از جلسه شفر و افتخاری، ملکی عضو هیئت مدیره استقلال با افتخاری جلسه‌ای داشتند که از آن هیچ خبری به بیرون درز نکرده اما شنیده می‌شود که ملکی به افتخاری اختیار تام داده تا درباره رقم قرارداد با شفر به توافق برسد. به نوشته برنا، البته این خبر را نه ملکی تایید کرده نه افتخاری. حال این‌که خبر توافق شفر با آبی‌ها را چه کسی به رسانه‌ها داده را نمی‌دانیم اما در گفت‌وگوی یکی از اعضای کادر فنی استقلال با خبرآنلاین، گفته شد که هنوز توافقی بر سر مبلغ تمدید قرارداد حاصل نشده.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *