ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
طبق اعلام مسئولان سازمان لیگ؛

تاریخ آغاز نقل و انتقالات مشخص شد/ تکلیف محرومیت پرسپولیس این هفته مشخص می شود

تاریخ آغاز نقل و انتقالات هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشورمان مشخص شد.

بازخبر / رقابت‌های لیگ هفدهم فوتبال ایران با قهرمانی پرسپولیس، نایب قهرمانی شاگردان قلعه نویی و سومی استقلال به پایان رسید و حالا اهالی فوتبال علاقه‌مند هستند تا با استراحتی ۲ ماهه و برگزاری فینال جام حذفی و سوپرجام، بازهم لیگ آغاز شود و تیم‌های برای کسب مقام قهرمانی با یکدیگر مسابقه دهند.

نقل و انتقالات نقش مهمی در نتایج تیم‌ها دارد و هر تیمی بتواند بازیکنان و مربیان بهتری کسب کند به مقام قهرمانی لیگ و سهمیه آسیا می‌رسد، اما پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته است و گرشاسبی و اعضای هیئت مدیره سرخپوشان تلاش خواهند کرد تا بتوانند برخلاف فصل نقل و انتقالات زمستانی که محروم بودند، بتوانند در تابستان بازیکن جذب کنند البته بر اساس اعلام مسولان باشگاه پرسپولیس تکلیف محرومیت و یا لغو محرومیت سرخپوشان تا پایان این هفته مشخص می شود.

در سال‌های گذشته تیم‌هایی هم چون استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی، ذوب آهن و سپاهان هزینه‌های زیادی برای جذب بازیکن می‌کردند.

طبق اعلام مسئولان سازمان لیگ فوتبال ایران، تاریخ نقل و انتقالات از ۲۳ خرداد آغاز می‌شود و تیم‌ها می‌توانند بازیکنان ورودی و خروجی خود را مشخص کنند. به نوشته ایلنا، همچنین لیگ هجدهم فوتبال نیز از ۴-۵ مرداد آغاز خواهد شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *