آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
معرفی بیش از 40 نفر برای اعزام به بازی‌های آسیایی

ادامه داستان‌های عجیب در والیبال/ تشکیل یک تیم ملی جدید، بدون سرمربی!

اتفاقات عجیب در فدراسیون والیبال ادامه دارد و حالا شاهد تشکیل یک تیم ملی جدید بدون سرمربی در این فدراسیون هستیم.

بازخبر / فدراسیون والیبال ایران اسامی بیش از ۴۰ بازیکن را به دستور احمد ضیایی، رئیس فدراسیون به کمیته ملی المپیک اعلام کرده تا ثبت‌نام‌های اولیه برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا انجام شود.

والیبال امسال، سال نسبتاً شلوغی دارد و توقع می‌رود که مدیریت جدید با خون تازه‌ای که به رگ‌های فدراسیون تزریق کرده بهترین برنامه‌ریزی را برای موفقیت در تک‌تک تورنمنت‌ها داشته باشد، اما ظاهراً خبری از این اتفاقات نیست. در حال حاضر ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی چند بازیکن را انتخاب کرده و قرار است از آنها در لیگ ملت‌های والیبال استفاده کند. ضمن اینکه بازیکنانی که از لیست کولاکوویچ بیرون مانده‌اند، در قالب تیم «ب» و بازهم زیر نظر کولاکوویچ تمرینات خود را دنبال می‌کنند.

حالا خبر رسیده فدراسیون والیبال به دستور آقای رئیس نام بیش از ۴۰ بازیکن را به کمیته ملی المپیک داده که ترکیبی از بازیکنان تیم‌های ملی جوانان، بزرگسالان، «ب» کنونی و … است، اما این تیم هنوز سرمربی ندارد. گفته می‌شود فدراسیون والیبال این اسامی را خودش انتخاب کرده تا روزی که سرمربی این تیم مشخص شد، مجبور باشد تا برای حضور در بازی‌های آسیایی از بین این نفرات، بازیکنان مدنظرش را انتخاب کند.

اینکه فدراسیون والیبال با چه ملاک و معیاری این اسامی را انتخاب کرده مهمترین سوالی است که شاید آقای رئیس بتواند به آن بهترین پاسخ را بدهد، چون در این لیست از بازیکنانی نام برده شده که اصلا‌ً تاکنون نه در لیستی وارد شده بودند و نه در تمرینات تیم ملی حضور داشتند. به نظر می‌رسد برخی از این بازیکنان تنها برای اینکه فدراسیون‌نشین‌ها بتوانند به فشار افکار عمومی و رسانه درخصوص لیست اولیه سرمربی تیم ملی جواب دهند، انتخاب شده‌اند.

اسامی نفراتی که فدراسیون والیبال به عنوان تیم ملی ایران به کمیته ملی المپیک ارائه کرده به شرح زیر است:

محمدطاهر وادی، جوادکریمی، فرهاد سال‌افزون، حمید حمودی، علیرضا مباشری، امیرحسین اسفندیار، سلیم چپرلی، سعیدجواهری توانا، میثم صالحی، اکبر ولایی، مهرداد بابایی، میربابک موسوی، کیاوش حیدری، محمود رسولی، محمدرضا موذن، مجتبی یوسفی، مصطفی حیدری، ناصر رحیمی‌پناه، پوریا فیاضی، پوریا یلی، صابر کاظمی، حسن صنوبر، اسماعیل مسافر، محمدرضا حضرت‌پور، سعید شیرودقربانی، حسین امیری، سامان فائزی، مسعود غلامی، علی شفیعی، مهرداد شیبانی‌مهر، رحمان تقی‌زاده، علی‌اصغر مجرد، محمد رضی‌پور، امیرحسین توخته، سهند الله‌وردیان، محمدجواد معنوی‌نژاد، ابوالفضل قلی‌پور، علیرضا جلوه، امین علوی، امیرمحمد فلاحت‌خواه، بهنام ابراهیمی، قاسم کارخانه، جابر اسماعیل‌پور و جواد حسین آبادی.

حال اینکه چه کسی این اسامی را انتخاب کرده و اینکه چه گزینه ای در نهایت هدایت این بازیکنان را برعهده خواهد گرفت سوالی است که برای رسیدن به پاسخ آن باید منتظر ماند تا واکنش مسئولان فدراسیون را دید.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *