آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

داغی که بر دل مسیح علینژاد ماند

مسیح علینژاد خیلی تلاش کرد قبل از اتمام پرونده کهریزک فقط چندثانیه با دکترعبدالحسین روح الامینی مصاحبه بگیرد.

بازخبر / مسیح علینژاد یکی از خبرنگاران ضدانقلاب با سابقه فعالیت در روزنامه های اصلاح طلب همچون شرق است.

او در دوران فعالیتش در روزنامه اعتماد ملی مقاله‌ای جنجالی به نام «آواز دلفین‌ها» نوشت که در آن محمود احمدی‌نژاد را به مربی تربیت دلفین و مردمی که در سفرهای استانی از احمدی‌نژاد استقبال می کنند به دلفین‌های گرسنه‌ تشبیه کرده بود. این نوشته از نظر هیئت نظارت بر مطبوعات توهین به رئیس‌جمهور و ملت ایران شناخته شد.

این خبرنگار نزدیک به رئیس دولت اصلاحات، پس از خروج از کشور، با رسانه های فارسی زبان وابسته به غرب همچون رادیو فردا، بی بی سی و صدای آمریکا همکاری کرد و به مرور زمان به عامل سرویس های جاسوسی غرب برای مبارزه با حجاب تبدیل شد.

علینژاد پس از شکست فتنه ۸۸، ماموریت حیازدایی از زن ایرانی را به عهده گرفت و با راه اندازی صفحه «آزادی های یواشکی» و انتشار بدون اجازه تصاویر زنان ایرانی، سعی کرد بی حجابی را در ایران رواج دهد.

علینژاد پس از مهاجرت از ایران، نقاب از چهره خود برداشت و فساد اخلاقی خود را آشکار کرد.؛ وی علنا از روابط نامشروع حمایت کرده و به مصرف قرص روان‌گردان و مشروب روی آورد، تا جایی که دو سال قبل، در حالی که حالت عادی نداشت، در خیابان های لندن مورد تجاوز قرار گرفت.

یکی از ماموریت های مسیح علینژاد مصاحبه با ایرانی ها و تخریب جمهوری اسلامی از طریق این مصاحبه هاست.

اما یکی از تماس هایی که حسرتش بر دل مسیح علینژاد ماند، تماس با پدر یکی از کشته شدگان زندان کهریزک بود. عبدالحسین روح الامینی پدر محسن که سال۸۸ به دلیل حضور در اغتشاشات دستگیر شد اما مدتی بعد به دلیل سهل انگاری در انتقال زندانیان فوت کرد.

در پی بی توجهی پدر روح الامینی به درخواست های علینژاد، وی در سایت رادیو‌فردا مطلبی علیه روح الامینی منتشر کرد.

لازم به یادآوری است که متهم اصلی پرونده کهریزک سعید مرتضوی است. مرتضوی با «پیگیری های قانونی» دکتر روح الامینی محاکمه شد و اکنون در زندان اوین در حال سپری کردن دوره مجازات خود است.

پسندیدم(4)نپسندیدم(2)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *